Hakutulokset

1. N

Ystäviä omalta paikkakunnalta-PINO

\ Mie oon sitten kirjottanu tämän, nyt pääsin vihdoin kirjautumaan =) Joten, laittakaapa yv:tä jos kiinnostaa lähteä Oulun yöhön tulevana viikonloppuna :wave:
  2. N

yh:ten piristysketju

Tere kaikille! Elämä taas vaihteeksi tuntuu hymyilevän tännekin ja masennus alkaa siirtyä syrjemmälle =) Eilen oli vilskettä ja vipinää, tuo miun poitsu (2,5v) sai seurakseen 3kk nuoremman pojan ja toisen reilun puolivuotiaan ihanan niin ikään miehenalun. Teki tosi hyvää saada elämään vaihtelua...
  3. N

Kokemuksia tukiperheestä?

"Jaa-a": Mustu ja laittele ilmoituksia tänne, tapaillaan ja "mitäs nyt"-osioon. Itse sain avun "mitäs nyt"-palstan kautta kun haeskelin vuorohoitokaveria. Homma toimii niin, että ystävystyimme ja rakensimme puolin ja toisin vankan perusluottamuksen. Nyt tämä ystäväni katsoo lastani jotta pääsen...
  4. N

yh:ten piristysketju

Voisin ite hypätä tähän pinoon :wave: Tukiverkoton olen, mutta eipä se meitä kovinkaan lannista. Viimeksi olen käynyt yksin tapaamassa ystäviä elokuussa ja kieltämättä haluttais päästä uudestaankin. Nyt alkamassa koeviikko, siihen lueskeltiin pikku-ukon kanssa viikonloppu, tai ainakin...
  5. N

Vuorohoitokaveria Oulusta?

En halua laittaa omaa sähköpostiosotetta tänne kun siinä on miun nimi niin jos voisitte laittaa vaiks yv:tä tai omat osoitteenne? Ja eipä se haittaa vaikka toisella olis useampikin napero, sovitaan vain sitten tasavertaiset hoitoajat niin sillähän se asia ratkeaa =) Ja anteeksi että kesti tää...
  6. N

Vuorohoitokaveria Oulusta?

Eli olis tarve vuorohoitokaverille. Itselläni on heinäkuussa 2vuotta täyttäny poika ja aina välillä olis tarvetta hoidolle. Oliskos ketään jolla myös olis tarvetta vaikka ihan vaan omalle ajalle? =)
  7. N

minkä kokosia 2-vuotiaita?

84cm ja 11,8kg :)
  8. N

Miten toiset jaksaa

\ Voipihan se ehkä vissiin mahdollisesti näinki olla ;) Mut jos nyt ei kuitenkaan yhden viestin perusteella kosia kannata :D
  9. N

Miten toiset jaksaa

Olisko sulla yh-isi, sähköposti- tai meseosotetta? Olisi mielenkiintoista jakaa asiaa jonkun kanssa joka kokee samat (ainakin melkein samat) asiat miehen näkökulmasta =)

Yhteistyössä