Hakutulokset

1. R

Kirjallisuus-tietovisa

Donna Tart: Jumalat juhlivat öisin
  2. R

Mitä kesäkuussa syntyvälle päälle?

Meidän kesäkuisella oli viime kesänä laitokselta lähtiessä paita ja puolipotkarit sekä puuvillainen neulehaalari ja puuvillamyssy. Tämäntyyppisessä asussa myös ulkoiltiin valtaosa kesästä, viileämmällä peitto päällä ja kuumalla ilmalla pelkät sisävaatteet. Sisällä body/paita ja potkuhousut.
  3. R

~Viikot 31 - 32~

Höh. Mä putosin. Eiku seuraavalle kierrokselle.
  4. R

~Viikot 31 - 32~

Uskomatonta tää masukeskeisyys viimeisten viikkojen aikana. Luulin olevani kaikin puolin täysjärkinen, mutta heti kun tää projekti alkoi, alkoi näköjään myös päässä viiraamaan. Vaikka tavallaan haluais olla ihan rennolla meiningillä, niin jotenkin jokainen nipistys tuntuu vinkiltä johonkin...
  5. R

~Viikot 31 - 32~

Jeps. Eka toiveissa.
  6. R

~Viikot 31 - 32~

Moikka van kaikille. Meikkis mukaan pinoon ekakertalaisena. Oli eka kierto pillereiden jälkeen. Kierron pituudeksi tuli nyt 30. Toivottavasti pysyy suht tasaisena, muistaakseni oli vähän mitä sattui silloin ennen pillereitä. En tiennyt ennen tähän palstaan tutustumista, ettei suoraan pillereistä...
  7. R

tupakoinnin(toiv.) lopettaneet äipät

Itse vasta kuumeilijana kyselisin viisaammilta, että mites noi nikotiinikorvaushoidot, esim. nikotiinipurkka mahtaa vaikuttaa raskauteen/sikiöön. Jostain muistan lukeneeni artikkelin, jossa tosi voimakkaasti niiden käyttö torjuttiin odottavilta. Itse olen ollut purkka-addikti jo hyyyvin pitkään...

Yhteistyössä