Hakutulokset

1. L

paras turvaistuin turvakaukalon jälkeen???

:snotty: nyt kuulkaa nolottaa :snotty: Mä olen koko ajan katsonut meidän istuimen ohjetta!Kun meillä on kaukalo,sekä istuin samaa sarjaa.Istuin niin iso,että me sitä itsellemme tarvitse,joten lainassa..antakaa anteeksi,että tämmöisen ruljannsin sain aikaan...ja tietty voin kiittää...
  2. L

kyllä vaan näin siellä lukee..tuotesivuilla myöskin katsoin niin siellä ei mitään mainintaa että voisi kuljettaa kasvot eteenpäin...Totta on että enpä ole itse kuullut,että kukaan olisi kasvot eteenpäin laittanut..Luulen,et nyt selvittelen tätä asiaa..mitä enemmän miettii,sitä enemmän alan...
  3. L

uutissahan olikin että lasta pitäisi mahd. pitkkään kuljettaa selkä menosuuntaan,vaikka jalat hieman koukussa..meidän kaukalon ohjeissa on,että voidaan asentaan myös kasvot menosuuntaan.. En tietty sitä itse suosittele,vain vaihtoehtoja =) Mutta jokainenhan tekee sitten omat ratkaisunsa.
  4. L

meillä 5kk tytöllä Twin Q kaukalo ja kyllä me neiti ajateltiin vuoden ikään siinä pitää mikäli kilot max.13kg tule vastaan.Kaukaloissahan on idea,eetä kun lapsi ei mahdu enää pituutensa puolesta matkustamaan selkä menosuuntaan.Niin kaukalo käännetään niin,että kasvot meno suuntaan. Meille olisi...
  5. L

Vauva vain itkee

4kk;n vanhana alkoi kiukkuisuus joka ei päivittäistä.Mutta tyttö saattaa olla muutaman päivän todella iloinen ns,entinen omaitsensä.Sitten,seuraavana päivänä jo aamulla herätessä eleistä huomaan et kiukkuinen ja tirisevä päivä tulossa.Tyttö tosin myös kovin temperamenttinen.Tapahtumarikas päivä...
  6. L

Koskas iltapuuroa?

Meillä neiti 5kk ja ensimmäisenä tarjoilin tytölle mannapuuroa hedelmäsoseen kera.Ei tarvitse soseutella,tämä etuna =) suurimoina olen käyttänyt ihan tavallisia..Tytön ollessa reilu 4kk neuvolasta neuvottiin puuroille lapsen tahtisesti.Sitä maisteltuamme siirryimme kaurapuuroon,joka on...
  7. L

Montako tuntia teidän 4-6kk ikäiset vauvat nukkuvat yössä?

Minun 5kk tyttöseni nukkuu 20.00-6.00-5.00 Nyt olen yrittänyt lempeästi siirtää yöunille menoa lähemmäs klo;21.00 jotta pikkuisen myöhemmin aamusella sitten herättäisiin.Tuossa seitsemän jälkeen voisi jo sitten aamupuuroa.Kun meillä aika iskussa tuo päivärytmi kuitenkin on. Mitenkäs,mistä...
  8. L

Miten vauvan saa nukkumaan öisin ja valvomaan päivisin?

Moips..Meillä neiti vajaa 5kk on alusta saakka nukkunut mainiosti yöllä,ja nyt sittemmin alkanut painottaa myös päikkäreitä iltaan |O jotka sitten konkin veraan aiheuttavat levottomuutta (muun levottomuuden lisäksi)yöuniin..joten... Olemme alkaneet vaunuilemaan aamupäivisin ja...
  9. L

Ihan oikeasti se maito määrä..

Jeps,eli mikä se noin maidontarve 4-5kk;n vanhoilla vauvoilla? Eli tyttö syö kiinteitä vakituiseen,lounaalla ja päivällisellä. Olen täälläkin lukenut kahteenkin(ellei useampiakin)koulukuntaan kuuluvien komentteja..Toiset sanovat,että 700-1000ml.Toiset taas 300-500ml riittää,jos maitoa...
  10. L

3 kuukautiset taidot?

Meillä tyttö tasan 3,5kk ja ääneen nauroi ekan kerran toissa vkolla,eli reilu kolmikuisena. Tällä viikolla tarttui ilman ennakko varoitusta helistimeen itse.On ollut jo jonkin aikaa kiinostunut omista sekä minun käsistä.Kokeile,että laitat oman kämmenesi avoimeksi lapsen kasvojen ylle sillä...
  11. L

Apua kaipasin 3kk neidin ruoka-asiaan

Pidemmittä puheitta asiaan.. Tyttäreni siis 3kk+1vk vanha.Meille annettiin neuvolasta joulukuun puolessa välisssä ohje 120ml kerralla antaa korviketta.Myös neuvolan ohjeella aloitettiin soseet heti 3kk;n tienoilla. Velliä menee illalla 120ml. Jotenkin soseiden aloituksen jälkeen yöunet...
  12. L

Masuasukin nimi

Meillä oli alkuun Suloska,joka vaihtui potkujen alkaessa tuntua Tiitiäiseksi.Nyttemmin mitä ilmeisemmin asukki tykkää rockhenkisestä musasta kuten isänsä ja äitinsäkin..rokin soidessa alkaa jytke mahassa,joten sehän on meidän Rokkimakkara :D
  13. L

kaverit kaikkoo

:flower: Kukkapuska teille kaikille!Täällä myös yks avokkirouva,joka on vailla niitä "raskautta ymmärtäviä"ystäviä.Voinen myöntää,et jonkin verran omaa syytäkin.Olen lapsuuden/nuoruuden ystäviä työntänyt pois elämästäni.Tavalla taikka toisella olen halunnut jättää elämääni vain ne jotka ovat...
  14. L

miehen "intiimistä kanssakäymisestä"

Juu niin vetosin :D Mistä sitä tietää..No ehkä itselläni on niin raju seksielämä,etten itsekään tiedosta milloin mennään yli kielletyn rajan..Juu näihän voisin perustella,eikö niin.. Mut moni on kommentoinut täällä ja ylitsemuiden on tähän tyyliin "jos joutuu jälkikäteen miettii tuliko...
  15. L

miehen "intiimistä kanssakäymisestä"

Alk.. Sen verran voin omasta puolesta sanoa,et pidempien "puuteaikojen"jälkeen mieheni käyttäytyy aika rajusti seksin tiimoilta.Mainitsit tuossa että tovi on oli edellisestä kerrasta kulunut..Se voi ja saa ainakin mun miehen VÄHÄN malttamattomaks,pitäs saada just nyt heti mulle..Kuitenkin...
  16. L

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

Jeps,eli täällä löytyy 5-10vuoden alittajat :D Minä 24(vm.84) ja mies 24(vm.83).Kolme vuotta tuli helmikuussa täyteen virallista seurustelua. =) Tosin seurustelua edeltävä syksy hengailtiin yhdes..mut eihän sitä lasketa =) Nyt syksyllä esikoinen tulossa.
  17. L

Eikö kukaan ahdistu näistä mamma-kuvioista?

Moi. Olen pitkän haaveilun,yrityksen ja pettymysten jälkeen vihdoin onnellisesti raskaana nyt mennään jo 11viikkoa.. Toisinaan mulle tulee tunne että kaikki jää,kun syksyllä pieni maailmaan saapuu.Nyt voin vielä käydä kavereiden kanssa baarissa(en juo siellä,kuin limua =) )Vaikka alkoholia...
  18. L

Syksyllä haikaran lentoa odottavia!

Heippa.Olen 24 vuotias avoliitossa elävä nainen.Pitkän yrityksen jälkeen meidän perheeseen haikara ilmoitti,että syys-lokakuussa olisi esikoinen lähetyksessä;) Etsin tulevia äitejä kirjoittelemaan perinteisiä paperikirjeitä.Ei niin väliä oletko saman ikäluokan edustaja..Toive olisi,että...

Yhteistyössä