Hakutulokset

1. N

Kuivaksi opettelu? milloin ja miten?

JEEE.. kuiva yö!!! B) jätkä tuumas aamulla et metäiskö jo vessaan pissalle ja laittamaan se tarra :laugh: mä panikoin taas ihan turhaan, kyl se sen idean sit hokasikin! Kiitti ihan vilpittömästi kaikista vinkeistä!! :flower:
  2. N

Tämän päivän tulos: tarravihkoon 3 tarraa, eli hokasi sen idean..mutta kahdet märät kalsarit ja neljät bokserit...oon yrittänyt olla skarppina ja houkutella potalle tai on mennyt sinne istumaan muuten vaan tarrojen toivossa(paras motivointi)mut ei vaan oo sattunut ikinä se hätä silloin. tosin...
  3. N

Jotenkin tuntuu vaan niin kummalliselta ajatukselta että nyt kun on vielä talvi niin poika hilluis sisällä pikkareissa, huom.vetoinen tää huusholli. mutta eiku kauppaan! Sitä oon kans miettinyt että mitenköhän se onnistuu kun pitäisi töissäkin käydä, eli ei mulla ole sillon aikaa pahemmin...
  4. N

Kiitokset kovasti että jaatte kokemuksianne! Eiköhän tämä tästä. Tuo Myyn tarravinkki aika varmasti toimisi meillä motivaationa koska jäpä on melkoinen näpertelijä :) Mutta siis helpottaa itseäni tietää ettei tässä nyt ihan liian myöhässä olla, ja toisaalta helpottaa varmasti huomattavasti...
  5. N

Niin siis tuo potallakäynti itsessään ei ole mikään ongelma, sitä lähinnä mietin että miten saisin ilmoittamaan myös tosta pissahädästä, kun kakkahätänsä kertoo ja menee potalle? Eli siis koen että kyllä hän on siihen valmis! ja siis haluaa sinne itse.. ottamatta nyt huomioon sitä...
  6. N

AAARGH.. kirjottelin äsken pitkät pätkät, mutta hävisi bittiavaruuteen :headwall: nyt sitten lyhennettynä: -Poika on nyt 2,5v -On käynyt potalla kakkosella jo alle vuodenikäisestä, (ikäänkuin"vahingossa"jäi tämä tapa kun testailtiin vaan uutta pottaa) -Koskaan ei ole pakotettu, ja toki...
  7. N

Muksun kanssa matkustaminen?

Tere! Ensimmäistä kertaa tulis ajankohtaisesti ulkoimaille lähtö ton muksun kanssa ja tokihan nyt hirmuisesti kokemuksia haluaisin kuulla noista käytännön asioista. -Matkakohde on MADEIRA toukokuussa 2009, ja viikon mittainen reissu, onko matkakohteesta kokemuksia? -Lapsi ois tuolloin...
  8. N

Kohta iskee paniikki!!!

Hjälp... Mul on iltapäivänpuolella työhaastattelu, kyseessä on tälläinen myyntipiste kauppakeskuksen sisällä, jossa periaatteena on houkutella asiakas sinne luoksesi. Työhaastattelun yksi tehtävä on suorittaa tälläinen kontaktinotto mahdolliseen asiakkaaseen, eli siis houkutella sinne sun...
  9. N

Minkä rotuista koiraa ette itse ottaisi ikinä?

Ottakaamme huomioon että näissä tapauksissa harvoin on syy tietyssä koirarodussa, vaan ainoastaan omistajan vääränlaisessa asenteessa, ts.suhtautumisessa koiransa koulutukseen. Sen verran on kyseisetä rodusta faktaa mulla että tiedän kuinka saadaan dobberi käyttäytymään väärin, luontoaan...
  10. N

G: Tatuoinneista..

En ole masokisti, eli en kylläkään sen kivun vuoksi niitä tatuointeja ole ottanut. On edullisempiakin tapoja satuttaa itseään jos kipua haluaa tuntea :laugh:
  11. N

G: Tatuoinneista..

Pientä gallupintynkää täs yrittäisin :D -Elikkäs monellakos tatuointeja? -Missä sijaitsevat? -Koko ja hinta? -Milloin hakattu? Täällä ilmoittautuu yksi tattoo-narkki, ideoita riittää mut rahaa ei aina kun tarve, eli tatskakuuume, iskee :laugh:
  12. N

Ampujasta ja ammattikasvattajien vastuusta

Vastaavaa ei ole Suomessa ennen sattunut, ainakaan tällä laajuudella. Ja siltikin on helppoa olla jälkiviisas.. "entä jos", "miksi?".. Onhan se kriisitilanteissa ymmärrettävää että yritetään keksiä ratkaisua ja selityksiä kaikelle tapahtuneelle, se helpottaa omaisten oloa ja myös avaa muiden...
  13. N

Uusi äitiyspakkaus!!

vitsit et on ihania vaatteita, paljon parempi kuin vuoden 2006 (jonka itse sain)!! http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH?openDocument

Yhteistyössä