Hakutulokset

1. E

ELOKUVA TRIVIAALI!

vinkkinä vielä siihen happikaappileffaan...naista näyttelee Renny Harlinin ex.vaimo.
  2. E

ELOKUVA TRIVIAALI!

\ oikein!!!! =) :flower: Tää tuli viime lauantaina ja en ollut koskaan ennen nähnyt. Sitten kun surffailin netissä niin huomasin että taitaa olla aikamoinen kulttileffa. Mie tykkäsin ainakin tosi paljon..."either you die or start living as fast as you can"
  3. E

ELOKUVA TRIVIAALI!

voi ei mulla ei oo hajuakaan näistä vihjeistä... :'( nyt kerron sitten että se sillalta alas hyppäämisleffa on "If Lucy fell" yrittäkää muistella sitä leffaa vielä mis nainen muistaa ätinsä tanssineen paljasjaloin lumessa...leffassa nainen hylkää vauvansa etsiessään äitiään mutta palaa lopussa...
  4. E

ELOKUVA TRIVIAALI!

Seltsu - lisävihjeitä hihhuliäidistä, kuulostaa jotenkin niin tutulta... gitanjali -lisävihjeitä mätääntymisjutusta.. eiks kukaan tiedä sitä sillalta alas hyppimistä?? Siin on pääosissa Sinkkuelämän tähti!!! Missä leffassa:nainen etsii omaa äitiään josta muistaa sen kuinka tämä tanssi balettia...
  5. E

ELOKUVA TRIVIAALI!

\ ei oo sandra vaan yks joka on esittänyt carrie nimistä naista suositussa sarjassa...
  6. E

ELOKUVA TRIVIAALI!

\ jee, oikein! :flower:
  7. E

ELOKUVA TRIVIAALI!

missä leffassa: -nainen löytää kidnapatun lapsensa laulaa heläyttämällä "que sera sera"-what ever will be will be -laulun -mies ja nainen sopivat hyppäävänsä sillalta alas jos kumpikaan ei löydä vuoden sisällä kumppania itselleen
  8. E

ELOKUVA TRIVIAALI!

\ 9 1/2 viikkoa? Paitsi ettäse muija oli mun mielestä galleristi...?? Ja eiks valelu tapahtunu siirapilla :D
  9. E

ELOKUVA TRIVIAALI!

\ Voi Gitanjali, suhun voi luottaa näis ranskalaisis!!! ja sitten toi Blue Velvetkin meni nappiin!!! :flower: =)
  10. E

ELOKUVA TRIVIAALI!

Voi ei, mä oisin tienny sen Francesin ilman guuglausta :'( Eiks kukaan tiedä sitä korva löytyy metsästä -vihjettä? :attn: :attn: uusi vihje: missä leffassa nainen rakastuu pultsariin joka vie naisen yöllä Louvreen ihailemaan taidemaalauksia kynttilänvalossa (mies kannattelee naista...
  11. E

ELOKUVA TRIVIAALI!

\ :attn: Lisävinkki: korva löydetään metsästä... Jose 0105, oliko se Viggo Mortensen pätkä Indian Runner?
  12. E

ELOKUVA TRIVIAALI!

\ no just se!!! Hyvä, hyvä! :flower: =) :wave:
  13. E

ELOKUVA TRIVIAALI!

\ Piano, tää on ollu ennen
  14. E

ELOKUVA TRIVIAALI!

\ oisko Indian Runner?
  15. E

ELOKUVA TRIVIAALI!

\ The door in the floor tai suomeks oliko Oven takana?
  16. E

ELOKUVA TRIVIAALI!

\ oikein toisesta :flower:
  17. E

ELOKUVA TRIVIAALI!

missä leffassa nainen pyytää miestä rakastelun aikana lyömään itseään?
  18. E

ELOKUVA TRIVIAALI!

\ [/b] Lisävinkin vinkkiä: Tää sama näyttelijätär näytteli sit kohuelokuvassa joka kertoi autiolle saarelle joutuvasta tytöstä ja pojasta... eli mitkä leffat kyseessä?
  19. E

ELOKUVA TRIVIAALI!

toi vääryyvellä ja viekkaudella on se moodyssonin leffa joka kertoo lapsiprostituoidusta, en muista nimeä...en oo pystynyt lainaamaan kun tiedän että siinä on onneton loppu. Mä oon jotenkin niin lapsellinen, että sellaiset ylipessimistiset elokuvat saa mut ihan surulliseks ja vaikka elokuva ei...
  20. E

ELOKUVA TRIVIAALI!

\ ihanaa, lutra lutralle :flower: muistatko sit viel toisen leffan, paljon vanhemman tosin. oli yhden kuuluisan amerikkalaisen lapsinäyttelijättären läpimurtorooli...

Yhteistyössä