Hakutulokset

1. A

Värillistä tekstiä mustan sijaan?

[color=red] entä nyt[/red]
  2. A

Värillistä tekstiä mustan sijaan?

[color = red] pakko kokeilla, toimiiko [/red]
  3. A

Mä luulin jo nähneeni kaiken....

:laugh: :kieh: :laugh: AAARRRGGHHH!!!!! Voi koira ressukkaa!! omistaja on varmaan blondi tupeerattuine hiuksineen ja vaaleapunaiset kynnet sekä liikaa meikkiä... Tuli sellainen mielikuva koiran ja sen pesuoperaation perusteella....
  4. A

MUOTI 90-LUVULLA

:laugh: :laugh: jessus kun n saanut makeat naurut!!! :laugh: Vielä kyselisin bilehile-kampetta niskaan 90-luvun tyyliin. =)
  5. A

Muuttuuko emättimen ulkonäkö kun synnytys lähestyy?

:laugh: :laugh: enpä ole koskaan niiiin tarkasti katellu sinne... :laugh: mutta ukko-kulta sanoo sen muuttaneen muotoaan :laugh: :laugh: :laugh:
  6. A

MUOTI 90-LUVULLA

Joo!! Neulepaita heinäkuun helteeseen! :laugh: :laugh: Täytynee lähteä kirppikselle kaiveleen jotain karmeita bändipaitoja.... Oliko silloin kesällä miehillä muotia sellaiset muodottomat t-paidat? Googlesta ei löydy vinkkejä!!!
  7. A

MUOTI 90-LUVULLA

Ne liivit oli kauheita!!!! Ei sillä, kyllä jotkut liivit on hienoja ja vois ihan hyvin käyttääkin, mutta ysäriliivit oli ihan hirveitä Oliko ne liivit sellaisia edestä pitkiä ja takaa lyhyitä? Liituraitaa.... Kukkakuviota....
  8. A

MUOTI 90-LUVULLA

HEI!!! Miten ne pojat pukeutuivat silloin!!! Ukkokin tarttis vähän vinkkejä.... :laugh:
  9. A

Minkä ulkoisen asian muuttaisit itsessäsi, jos saisit heilauttaa taikasauvaa? Entä kävisitkö tosielämässä kauneusleikkauksessa?

vatsamakkarat, kaksi kipaletta, lähtis heti puukolla pois, kun joku vain antais rahat siihen !!!! On kuule yritety laihduttaa ja laihduttaa ja oon hieronut niihin kiinteyttäviä yms. rasvoja. Vatsalihakset ovat hyvässä kunnossa ja selkälihakset kanssa. Olen laihduttanut ja ollut...
  10. A

MUOTI 90-LUVULLA

haen kyssärillä ihan sellaista yleistä 90-luvun pukeutumislinjaa... Mikä oli silloin SE juttu, joka piti olla kaikilla. Bodyt, korkea vyötäröiset levikset ( yök), juppikumpu hiuksissa... Muistaako kukaan, miten ns. normaalivartaloiset (lue: lyhyt ja pulleahko ;) ) pukeutuivat...
  11. A

Asioita mitä päätit ettet ikinä tee tai sano, kun tulet äidiksi

peesaan tätä !!!! "kaunis ajatus ennen kaikkea"...
  12. A

MUOTI 90-LUVULLA

Se on etuhiuksista tupeeraamalla tehty isohko kaari.Etu-, eli otsahiukset, tupeerattin ensin suoraan ylöspäin ja noin puolesta välistä huistupsua kaari on laitettiin taipumaan sivulle. Niitä oli esim Beverly 90.... sarjassa niillä teinellä.. kamalan ihana silloin! :laugh:
  13. A

kun katsot oikealle mitä näet?

makuuhuoneen telkkari, kello, lasten tekemiä tauluja seinällä, takan kulmaa.
  14. A

MUOTI 90-LUVULLA

:/ Ai niin! Ne kamalat bodyt!!! Ne sopivat silloin vain hyvin harvalle vartalolle ja mä en lukeutunu niihin silloin enkä vieläkään. Kiitos juppikukkula muistutuksesta! :flower: sen laitan ihan varmasti! ;)
  15. A

MUOTI 90-LUVULLA

APUA!!! Meillä olis yhdet pa...ntärkeät pippalot ensiviikonloppuna tulossa ja pippaloiden teemana olisi 90-luku. Siis kuteiden tulisi olla 90-luvun mukaiset. Äh, miten silloin pukeudutiinkaan???!! Olen armeliaasti jo unohtanut sen (kuiten allekirjoittanut on ollut teini tuona ajankohtana... ...
  16. A

NAISTEN KOSTO BLONDIVITSEISTÄ (sähkiksen tuomaa)

:laugh: :laugh: Tosi hauskoja!!! :laugh: :laugh:

Yhteistyössä