Hakutulokset

1. Tara.

Olen 17-vuotias äiti, onko sinulla jotain mitä haluat kysyä? :)

Onnea :) Miten läheiset, vanhemmat ja kaverit suhtautuivat ? Saitko iästäsi huolimatta hyvää palvelua neuvolassa ? Miten kaverisuhteet ovat pysyneet ?
  2. Tara.

Saamaton 17v

Moikka ja kiitos vielä kerran tuesta. Viime viikon maanantaina muutin siskolleni ja tänään saan oman asunnon :)
  3. Tara.

lapsille ikäeroksi 7 vuotta...tein juuri plussatestin...kääks

Onnea paljon :) Toivottavasti raskaus etenee loppuun asti hyvin ! :))
  4. Tara.

kokemuksia ketipinor lääkkeestä?

Mä syön sitä 150mg ja auttaa tosi hyvin. Pitkävaikutteinen ketipinor lisäs mulla painoo, ei lyhyt vaikutteinen
  5. Tara.

Saamaton 17v

Täytyy jutella tänään jonkun kanssa ja miettiä mitä teen
  6. Tara.

Saamaton 17v

Kiitos äide pitkästä kirjoituksesta. :) Jotenkin vain sellainen olo että mua ei otettaisi tosissaan kun ei aiemminkaan ole otettu :(
  7. Tara.

Saamaton 17v

Kiitos kaikesta tuesta mitä olette antunut täällä. <3
  8. Tara.

Saamaton 17v

Vanhempien mielestä olen sen ikäinen että pitää huolehtia ylimääräisistä asioista itse eli kaikki muu paitsi ruoka
  9. Tara.

Saamaton 17v

Kiitos paljon vieras <3
  10. Tara.

Saamaton 17v

Jotenkin kun olen yksin niin en saa tehtyä sitä että ottaisin johonkin yhteyttä ja vaatisin apua. Olen niin tottunut pahaan oloon. En edes tiedä mistä alottaisin kertomaan ja kenelle. Vaikka tässäkin ketjussa on paljon hyviä vastauksia niin en saa aikaan mitään :(
  11. Tara.

Saamaton 17v

No ei siellä osastolla ole hirveästi hoitajia keiden kanssa voin puhua. Kopion tähän tekstin jonka olen kirjoittanut nettiin tukinetin sivuille. Olen 17v tyttö ja kärsinyt elämässä pahasti. Kaikki alkoi kun isähahmoni kuoli 6v sitten viereeni. Olin todella yksin eikä minulla ollut...
  12. Tara.

Saamaton 17v

Lääkäriin en saa yhteyttä. Otsikko oli rikkinäinen nainen tms mutten löydä sitä :( Kyllähän osastolle voi soittaa mutta ei ne sinne ota. Käskevät vaan sanomaan että pitää kertoa pahasta olosta fysioterapeutille joka sitten päättää tekeekö mitään.
  13. Tara.

Saamaton 17v

No siis silloin kun mut kotiutettiin he uskoivat mun olevan kunnossa. Alkukesä meni ihan hyvin kun olin töissä enkä nähnyt mun vanhempia. Sit heinäkuun vanhemmat ja veli oli mökillä ja mä olin yksin kotona. Enkä mä ole kellekkään koskaan kertonut miltä musta todella tuntuu. Eikä kukaan tiedä...
  14. Tara.

Saamaton 17v

En vaan uskalla kertoa miltä musta tuntuu kun aikasemminkaan sitä ei ole otettu todesta. Pitääkö mun taas vetää 500kpl lääkkeitä ja löytää itseni teholta että joku tajuu miten paha olo mulla on
  15. Tara.

G: Mikä väri olet neljästä ja kuvaako testin tulos sua? :)

Sinussa on eniten punaista! Punainen 4 pistettä Kun temperamenttityylisi on punainen, olet yleensä energinen, suoraviivainen ja voimakastahtoinen. Ilmaisutyyliltäsi olet jämäkkä, tavoitteellinen, reipas ja äänekäs. Ryhmässä olet usein itsevarma puheenjohtaja ja taistelija. Heikkouksiasi...
  16. Tara.

Saamaton 17v

Siis sieltä sairaalasta järjestettiin se psyko-fyysinen fysioterapia, ei muuta. Kyllähän siellä puhuttii tilanteestani meillä oli kokouksia joissa oli mun hoitaja, lääkäri, sossu ja vanhemmat mutta äiti kielti pelaamisen ja kaiken muun paskan. Nyt kun tulin koulusta kotiin (en mennyt 2...
  17. Tara.

Saamaton 17v

Kiitos pitkästä ja auttavasta viestistä ! Mulla on aika gynelle parin vk päästä (raiskauksen jälkitarkastus) voisinkohan siellä puhua ? Kallis lääke oli ahdistuksen lievitykseen ja sietoon
  18. Tara.

Saamaton 17v

Äitillä taitaa olla peliriippuvuus mutta ei muuta. Biologista isääni en tapaa ollenkaan. Vanhempani erosivat ennen syntymääni ja tapasin isäni ekan kerran kun olin 13v eikä hän musta välittämyt joten en mäkään haksanut sille soitella. :/
  19. Tara.

Saamaton 17v

Niin ei mulla ole mitään menetettävää vaikka lähtisinkin sosiaalitoimen mukaan. Ei ole kavereita tai läheisiä sukulaisia. Olen käytännössä yksin. Pikkuveljestä ei ole tehty ilmoitusta. Äitini pelaa netissä rahapelejä mutta siihenkään ei puututa.
  20. Tara.

Saamaton 17v

Siis saisin mä siitä syödä mutten ehdi. Ei mun ruokaa tarvi itse ostaa. Kaikki muu kylläkin.

Yhteistyössä