Hakutulokset

1. V

Lastenhoitaja, Turku

nosta
  2. V

Lastenhoitaja, Turku

nosta ylös
  3. V

Lastenhoitaja, Turku

nosta ylös
  4. V

Lastenhoitaja, Turku

nosta
  5. V

Lastenhoitaja, Turku

Heippa! Olen 21-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikaista lastenhoitotyötä (illat, viikonloput ym) Turun seudulta. Olen savuton, raitis, reipas ja lapsirakas. Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm: 041-5483880 Email: johanna.ojanen@suomi24.fi
  6. V

Lastenhoitaja, Turku

Moikka! Olen 21-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikaista lastenhoitotyötä (illat, viikonloput ym) Turun seudulta. Olen savuton, raitis, reipas ja lapsirakas. Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm: 041-5483880 Email: johanna.ojanen@suomi24.fi
  7. V

Lastenhoitaja, Turku

nosta ylös
  8. V

Lastenhoitaja, Turku

Heippa! Kyllä minä periaatteessa hoidan niin monta lasta kuin sinulla on, ehkä joku 4-5 olisi maksimi :) Olen ottanut 5 euroa/ tunti. Viikonloppuisin voin aina joskus hoitaa yön yli, tarkoitan tällä etten ihan joka viikonloppu, mutta silloin tällöin. Soita toki jos tarvitset hoitajaa.
  9. V

Lastenhoitaja, Turku

nosta
  10. V

Lastenhoitaja, Turku

Täytyy ihmetellä eikö teillä ole muuta tekemistä kuin arvostella toisia? On liikaa viestiä, on väärään aikaan on sitä on tätä. Tämä viestipaljous on tullut vahingossa, en tiennyt että ne näkyy kaikki samalla ruudulla yhtäaikaa. Luulin, että vanhimmat viestit "häviää" pidemmälle listaan. Ja...
  11. V

Lastenhoitaja, Turku

up
  12. V

Lastenhoitaja, Turku

nosta ylös
  13. V

Lastenhoitaja, Turku

nosta ylös
  14. V

Lastenhoitaja, Turku

nosta ylös