Hakutulokset

1. O

Jos ottaa 2xburana 400 niin onko se sama ku ottais yhden 800?

mun sisko on kans sanonu mulle et ei oo niin,vaan että jos otat esim.puolikkaan 800 buranan niin se on silti sitä 800 mut vaikuttaa lyhyemmän aikaa,eli olis silti yhtä vahvaa. Korjatkaa joku jos puhun ihan palturia,en oo ite sitä sen enempää koskaa miettiny,et miten se nyt oikeesti on.
  2. O

kukaan humalassa??

Mä nyt oon yhestäkin humalassa,eli taidampa olla!Aattelin kuitenkin uskaltaa juoda vielä toisenkin(oluen). :xmas:
  3. O

Pikku asioita, jotka ajavat hulluuden partaalle

Kutiava nenä!!!Ainakin sillon kun se on jatkuvaa...se on ihan sietämätöntä kun kutiaa jostain tuolta syvältä nenän sisältä...taitaa kyllä johtua mulla allergiasta. :snotty:
  4. O

Oululaiset tänne pinoon!

Asun nykyään Oulussa,vaikka jostain ihan muualta kotosin! Ja puoli vuotta ollaan vasta asuttu...
  5. O

intercity leikkitila

oon ollut vähän isomman kanssa,mutta kyllä 1-vuotiaskin varmaan viihtyy...se leikkitila on yläkerroksessa ja ihan samassa tilassa on istumapaikatkin.Sielä on liukumäki mihin pitää nousta rappusia,että se voi tietenkin olla vähän hankala 1-vuotiaalle...
  6. O

ristiäiset vietetty

Kaunis nimi! T:Maisan äippä =) ;)
  7. O

Superoudon nimen metsästys

Külli-nimisiä löyty myös.Se on kyl virolainen nimi,mut on niit suomessaki näköjään.
  8. O

J:llä alkava erikoinen tytönnimi?

Joanna, Jenny, Janni...tykkäätkö?
  9. O

minkä kokoisia 1-vuotiaita muilla?

tyttö oli 75,5 cm ja 9,3 kg. nyt ikää on 1v ja 3kk...
  10. O

Terveisiä 1-vuotis neuvolasta!

Me käytiin 1.8 1-vee neuvolassa. Tyttö oli sillon pari viikkoo yli vuoden, pituus oli 75,5cm ja paino 9,3 kg.
  11. O

Kirjoita runo, kiitos =)!

Maanantain lapsi kaunis on kasvoiltaan, tiistain lapsi taas siro varreltaan. Keskiviikon lapsi huolensa kantaa, torstain lapsi etsii kaukaista rantaa. Perjantain lapsi tahtoo lahjoittaa, lauantain lapsen on pakko ahertaa. Mutta lapsi, joka syntyi sunnuntaina on kiltti ja iloinen, valoisa aina...
  12. O

Vauvan sukupuoli paino, pituus ja rv?

Tyttö 3400g, 50 cm, rv 41+5 (syntyi 19.7.2004)
  13. O

Synnytyksen kesto?

Synnytyksen kesto yht. 6,5 tuntia,ponnistusvaihe 20 min.
  14. O

vm 82, onko muita?

minä myös!! Tyttö on 1v ja 3pv!!

Yhteistyössä