Hakutulokset

1. H

Ketju jälleenmyyjille!

Nyt kaikki kauneudesta ja hyvinvoinnista ja LISÄANSIOISTA kiinnostuneet! Lähde mukaan oriflameen. Etsin uuttä väkeä ryhmääni ja sinä olet juuri etsimäni henkilö. Itse olen etelä-pohjanmaalta, sinä voit olla mistä päin Suomea tahansa. Mukaan lähteminen ei maksa mitään, saat vaikka samantien...
  2. H

Ketju jälleenmyyjille!

Moi! Toimin Oriflamen tiiminvetäjänä ja otan sinut mielelläni mukaan ryhmääni! Tuotteet on laadukkaita ja tunnettuja ja niitä on meillä tarjolla kaikille; vauvasta vaariin, miehille, naisille ja lapsille sekä tietenkin päästä varpaisiin :) eli asiaskaskuntaa kyllä löytyy! Aloittaminen...
  3. H

Oriflame!!

Hei taas! Niin voit laittaa YV:ta tai postia helmipirpana@netikka.fi niin kerron Oriflamen alkuun pääsemisestä tarkemmin. B)
  4. H

Oriflame!!

Hei ihmettelijä ja muutkin! Olen kans ollut oriflamen myyjänä jo 9 vuotta! ja kesällä aloitin tiiminvetäjänä. Toiminta on mukava pieni lisä tienesteihin varsinkin näin kotona olles, ja kun toimia saa ihan oman ajan ja mielenkiinnon puitteis niin ei luo mitää stressiä. Minut kyl vei aikalailla...

Yhteistyössä