Hakutulokset

1. L

Monenko teinit juoneet alkoa??

:o Mihin mun teksti hävis? :o
  2. L

AAAAARRRRGGGGHHHH *?!"*^ sbcvn

Joo kiva ainoa jota kiinnosti on palstan älykääpiö :/ mut eipä tuo mitään.
  3. L

Monenko teinit juoneet alkoa??

Aikuisen tehtävä on pitää se nuori irti alkosta ei edes auttaa sitä. Minusta teet juuri niinkuin vanhemman pitääki. Ja aihetta voi hyvin perustella tosiasialla että ihan lain mukaan alle 18v ei saa käyttää alkoholia eikä sitä alaikäiselle saa ostaa tai syyllistyy rikokseen. Mll:n sivuilla on...
  4. L

AAAAARRRRGGGGHHHH *?!"*^ sbcvn

|O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O Teinit :snotty: :( :headwall: :headwall: :headwall: kerlpejkesss |O Joo kiitos kun sain huutaa, huudattaa niin maan peevelisti mut pienet kattoo pikkukakkosta telkkarista ja murkku murjottaa ripsivärit...
  5. L

Siis onko kaikkien pienten lasten synttäreillä käytössä se vieraiden lahjominen?

Ei ole, mun mielestä ne synttärit riittää lahjomukseksi. Se että on kakkua, limua ja namuja. Amerikkalaista hapatusta tollaset vieraiden lahjomiset, mun mielestä. Synttärisankaria sitä lahjoa pitää eikä vieraita =)
  6. L

k-18..

:laugh: :laugh:
  7. L

BB, väärä ihminen putos!!

Oli kyllä minzin naama nurinpäin :snotty:
  8. L

Äkkiä vinkki jostain nopeasti kasvavasta aitakasvista??

Lumimarja mutta siinä on myrkylliset marjat. Kasvaa ja leviää tosi hyvin.
  9. L

MINKÄ KOKOINEN TUULIPUKU 29-VUOTIAALLE? ENTÄS TALVISAAPPAAT?

Hei toi on hyvä idea :D laittaa vaan tarpeeks villasukkaa kenkiin :xmas:
  10. L

VOIHAN YÖKÖTYS!

Ne on muuten ihan hirveän proteniini pitoisia ja kuulemma hyviä kun niitä liottaa ensin kylmässä vedessä että suoli tyhjenee ja kastaa friteeraustaikinaan ja paistaa öljyssä :D
  11. L

Olin varmasti parempi äiti, jos minulla olisi vain yksi hyvin rauhallinen lapsi.

Vai oisko sulla rauhallisemmat lapset jos ite olisit rauhallisempi ja positiivisempi :D
  12. L

VOIHAN YÖKÖTYS!

Lihansyöjä :xmas:
  13. L

MINKÄ KOKOINEN TUULIPUKU 29-VUOTIAALLE? ENTÄS TALVISAAPPAAT?

:D Osta vaan suoraan xxxl tuulipuku ja koon 48 kengät, niillä pärjää monta vuotta eteenpäin, ei tarvi heti enskeväänä olla uusia ostamassa :D
  14. L

Laivalle n.3-4kk ikäisen kanssa?

Siellä on mikrot sun muut ja taitaa joissaki olla matkasänkyä ja sellastaki varaamalla saatavissa, toki oman vaunun kopassa on ihan hyvä nukkua =)
  15. L

Oikeastaan olen aika onnellinen, että juuri tuo tyttö

Pysyy äiti nuorena, ei kerkee sammaloitumaan :D kun pitää olla koko ajan tarkkana :D
  16. L

Ku laps haluu vaihtaa nimesä

Niin sun pitää siellä maistraatissa osata kirjottaa se nimi siihen kaavakkeeseen =) kannattaa varmasti harjoitella ensin =)
  17. L

Ku laps haluu vaihtaa nimesä

Ei sitä soittamalla saa vaihdettua =)
  18. L

Mikä olisi hyvä lahja 1 vuotiaalle?

Mun lapset on 1v fanittanu kaikkea perässä vedettäviä leluja, seka sellasia missä painellaan nappuloita ja tulee erilaisia ääniä tai musiikkiä niitä on vaikka mitä kivoja =)

Yhteistyössä