Hakutulokset

1. N

Hei! Tänne kaikki alle 20-vuotiaat onnelliset odottajat!

Heips vaan ! Mä jo mieteinkin ,et johan tämä ketju on hiljentynyt. Mutta enpä sitten itekkää saanut aikaseks kirjottaa . Meilläkin kaikki muut otti asian tosiaan ihan hyvin paitsi mun isä. Muutenkin nään sitä niin harvoin ,et eipä tuolla minulle niin merkitystä. Mut on aika hassu,et vaikka...
  2. N

No sekarotusen koiruuden minä kyllä tahon. Ne on aina niin omalaatusia :) Ja sainpa tuon miehenkii suostuteltuu,mut meille tulee sitten koira vauva . Tänään pitäisi yhdistä pennuista soitella ,että jos niitä pääsis vaikka katsoo (tosin sieltä lähtee varmasti joku mukaan,on ne sen verta sulosii...
  3. N

heinäkuun 12:han minulla on la :) niin no eipä sinne marraskuuhunkaan mitenkään hirveä pitkä matka ole. Alku raskaus meni minulla ainakin hirmu nopeasti . nyt taas tuntu että aika on täysin pysähtynyt .. No ehkä jos pääsen lauantaina hakemaan meille sen koiran niin voin olla ja hössöttää sen...
  4. N

moikka vaan kaikki uudetkin :) kivaa saada lisää juttuseuraa :D Minäkin saan kovasti kuulla siitä,kun olen niin nuori (vasta 17) mutta en ymmärrä mitä se ketään haittaa. :o kyll kadehdin niitä ,jotka pääsevät ihan pian synnyttämään. En millää haluaisi olla kuumaa kesää isossa mahassa :D...
  5. N

[/b]möhmis[b] No mulla on LA heinäkuun 12 päivä :) toivotaan ettei toinen ihan ennenaikojaan tuu . :whistle:
  6. N

möhmis Minä kans kuulun noihin heinäkuisiin odottajiin :) Vaan saapi nähä antaako tuo meijän pikkunen ootella ihan niin pitkälle,kun nyt jo pelottelee meitä kipeillä supistuksilla ! :o
  7. N

Paukkuli Minä sain ne äitiyspakkaus paperit neuvolasta,ku oli rv21 . Ja minä ainaskii sain neuvolasta ne paperitki millä sitä pakkausta voipi hakea :)samoten ,ku raskaustodistuksen sain silloin. huh. kirjotinpa vaikeasti taas asiani .. Nyt muistan sen mitä piti viimeksi kommentoida...
  8. N

Juu,kyllähän minä tänään vietin syntymäpäivääni :D Nyt on koko päivä tullu ravattua kylillä ja on kylkiluut ihan hellänä .. :kieh: mutta kirjottelenpa taas huomenissa lisää,kun pitääpi pomppia saunaan =)
  9. N

heipähei !:) Minullakin meni vappu tuossa melkeinpä kotona löhötessä ka kavereiden kanssa tapellessa,ku eivät hemmetti ymmärrä ettei tämmöisen mahan kanssa missään helsingissä lyllerretä katsomassa humalaisia. :x huh ! Mulla oli kans alkuraskaus pelkkää pahoinvointi, oih onneksi se on jo ohi...
  10. N

Heippa ! Minä ilmoittaudun innolla mukaan :) Olen vm 91 tuossa muutaman päivän päästä tulee se 17 täyteen :) Asustelen vantaalla ja esikoista odotetaan syntyväks tuossa heinäkuussa :heart:
  11. N

HEINÄMAMMAT 2008 ~huhtikuussa~

heippa kaikille !! kehtaisinkohan minäkin vihdoin liittyä teidän heinämammojen joukkoon. Kuitenkin sen verran ahkeraan käyn teidän kuulumisia lukemassa :ashamed: Meillä siis pienen LA on 12.7 :heart: Ja ensimmäistä odotan :)
  12. N

Hiusten vaalennus apua!! Mulla on nyt tossa tollanen garnierin värinpoisto ja...

tai riippu kyllä tosi paljon sun hiusten laadusta ja siitä miten ne kestää värinpoiston sillä joidenkin hiukset kestää sen paremmin,kuin toisten.
  13. N

Hiusten vaalennus apua!! Mulla on nyt tossa tollanen garnierin värinpoisto ja...

kannattaa ehkä se parisen viikkoa odottaa,koska värinpoiston jälkeen väri tarttuu tosi huonosti hiuksiin.

Yhteistyössä