Hakutulokset

1. M

Eskarilaisen taidoista

Riippuu varmaan paljon koulun opetussuunnitelmasta, mutta meidän ekaluokkalainen joutui tukiopetukseen käytyään 2 VIIKKOA koulua, kun ei osannut vielä lukea :( Olin aivan järkyttynyt, koska olin ymmärtänyt, ettei eskarissa tarvitse vielä oppia lukemaan. Tosin puolet eskariryhmästä oppi lukemaan...
  2. M

3kk ja maitoallergia???

:attn: kela ei korvaa mitään, jos ei nimenoimasesti ole tehty MAITOALTISTUSKOETTA. Kelalle ei riitä pelkkä lääkärin lausunto, prickit tai verikokeet! Sanot sille teidän lääkärille että lähete maitoaltistukseen tähän käteen nyt heti kiitos ja sillä selvä! ;)
  3. M

Multitabs/Ladyvita

Mä oksensin joka aamu jotain vartti sen jälkeen, kun olin ottanut ladyvitaa. Aivan karmea kuvotus. Vaihdoin sit multitabseihin. Neuvolassa kerrottiin, että tosi monelle on käyny samoin.
  4. M

Ennenaikaiset supistukset

Ei toisen, eikä kolmannenkaan tarvitse olla samanlaisia... ensimmäinen raskauteni oli sellainen, että supistuksia oli jo aika varhain, mutta mitään tietämättömänä, vain kirjoja lukeneena kuvittelin niiden olevan braxton-hicksejä (kohtu siis vain harjoittelee). Olin siis tyytyväinen ja jatkoin...
  5. M

Paras peppurasva ?

Calendula- eli kehäkukkavoide. Saa luontaistuotekaupasta -rasvaisempi sortti! Auttaa moneen muuhunki ihovaivaan, pikku ihottumiin ja nirhaumiin. =)
  6. M

Läksyistä

Minua kiinnostaisi tietää, miten motivoida lasta tekemään läksyt! Esikoiseni on vasta ekaluokkalainen ja inhoaa läksyjä. Joka päivä koulun jälkeen alkaa itku ja hammasten kiristys läksyjen teosta. Hän leikkisi paljon mielummin...vasyttää jokapäiväinen tappelu samasta asiasta, varsinkin, kun...

Yhteistyössä