Hakutulokset

1. C

Polukpyörän hankinnasta

Me saimme naapurilta aluksi 12 tuumaisen pyörän apupyörineen ja poika harjoitteli sillä 3 vuotiaana polkemaan apupyörien kanssa. Kerran näin syksyllä alennusmyynnissä 16 tuumaisen ja ajattelin sitten ostaa sen ja poika ajeli tämän kesän loppuun ainoastaan 16 tuumaisella, kunnes keksimme ottaa...
  2. C

4-v.äipät

Meillä 4,5 vuotias käy kerhossa ja aluksi arkaili pari kertaa, mutta innostui kun sai näyttää uutta piirrustuskansiota ja sai käyttää uusia kerhotossuja. Aikaisemmin kesällä kun kerroin hänelle päässeen kerhoon, niin sai aivan kauhean itku kohtauksen että "minä en sinne mene". Nyt kuitenkin hän...
  3. C

Harrastuksen aloittamis-ikä?

Mä ilmoitin juuri äsken meidän 4,5 vuotiaan pojan uimakouluuun, jossa lukukausi kestää vuoden (ei kesällä). On jonossa mutta toivon hänen pääsevän pian mukaan. Viikon päästä ajattelin ottaa hänet mukaan country-rivitanssien alkeisiin kun itse menen. Katson miten hän siitä innostuisi. Hänellä...
  4. C

Dr Phil 12:10

Mä haluisin sen univideon Nighty Night. Ajattelin että se vois toimia meidän 4 vuotiaalla että saisin sen päikkäreille (konstit on monet kokeiltu), koska hän yleensä katsoo jonkun lastenleffan kun toiset on päikkäreillä. Kävin sen videon esittely sivuilla ja katoin et nighty night vol 1...
  5. C

Gallup: Minkä ikäsenä lapsenne ovat oppineet ajamaan...

...ilman apupyöriä? Meillä 4,5 vuotias poika oppi 2 viikkoa sitten ajamaan ilman apupyöriä ja nyt ajaa aivan täysin sujuvasti maastossa, hiekkatiellä, asfaltilla. Kesän 2004 alkoi ajamaan apupyörien kera 12" kokoisella pyörällä ja siirty samana kesänä 16" kokoiseen pyörään. Tänä kesänä...
  6. C

4.5 vuotiaat..

Täältä löytyy myös riehakas, tottelematon, välillä kauheita kiukkupuuskia saava 4,5 vuotias poika. Hänkin oli pari kuukautta sitten aivan ihana tottelevainen kiltti nuorenmiehen alku. Nykyään tuntuu et saa arestiin laittaa vähänväliä ja kuulo on hyvin valikoiva. Jotenkin ajattelin et tämä siis...
  7. C

Apua,kammottava pph!

Kamalaa luettavaa perhepäivähoitajista. Toi ei kuulosta todellakaan hyvältä. Itse olen yksityinen perhepäivähoitaja sekä kotiäiti (1 hoitolapsi ja 2 omaa lasta) ja tasan tarkkaa mennään ulos vaikka sataa vettä aamulla ja iltapäivällä. Sehän on lapsen kehityksellekin tärkeää. Oppivat olemaan...

Yhteistyössä