Hakutulokset

1. K

ärsyttää sellaset tekopyhät

:laugh: ja niihin törmää millo missäkii.. eikös kukaan muu oo tollasii törmänny.. :kieh:
  2. K

liberonsivut

oletko se anppari libero sivulta.. ja jos ni koskas sul se laskettu aika oikeestaa olikaa??
  3. K

liberonsivut

ei aukeee.. niil on se päivitys juttu mikä liittyy siihen kerho uudistuksee..
  4. K

Tunnetko teinejä, jotka leikkivät ilmaiseks pikkulasten kaa?

juu tunnen.. tosin täs on niin et tuo pieni 10kk poika on kyseisten velipuoli.. ja ovat kyllä 19v ja 22v ja 25v.. käyvät kylässä ihan vaan pikkua moikkaamassa ja mielellää leikittävät.. joskus oon rahaakin tarjonnu ei oo ottanee.. koska niistä on kiva temmeltää.. niil ei oo itel lapsii koska...
  5. K

onko täällä koiraharrastajia..

ja minkälaisia kokemuksia koirista ja lapsista. mul on koira.. ja tulee hyvin juttuu pienen kans.. (10kk) tosin nyt koira taitaa jo hiukan väistelläkun pikku konttailee sen peräs pitkin poikin ja kiipeilee sitä pitkin ja päälle.. hyvin tulee juttuu..
  6. K

kukkuluuruu..

no entäs kun on toi valikko tuol et esim. aihe lukittu.. millasiii aiheita tai miks niitä lukitaa?? ja onko toi yksityisviesti sellai et jos haluu voi jollekkii nimimerkille siis laittaa yksityis viestin...
  7. K

8 Panacodia/pv, rv 26!

:headwall: huh huh tosiaan.. mä en ottanu raskaus aikan amitää.. toi vahvojen lääkkeiden syöminen o ihn sairasta.. ja lääkärit kans.. kun nimittäin joskus sanoin neuvolas et olen nuorena huumeita koittanu ni jumakauta mikä soppa siitä synty sit tuol laitoksella.. jouduin antaa jotai hiton...
  8. K

kukkuluuruu..

mitä noi y-viestit on.. taidan olla vähän tyhmä.. no kun en oo kun eile tääl ekakerran käyny..
  9. K

onko kaikilla muilla unelma anopit ja äidit

juu on.. ei anoppi tuppaa liiaks.. käydään noin kerran viikos tai kahdessa.. mutsi joo.. on kyllä kiva sillo kun on tavattavissa.. (joskus tuppaa juopottelee viikon tai kuukauden putkee) sillo siitä ei oo kyl kauheesti iloo.. huh huh.. no.. eipä kauheesti sukulaiset auttele..
  10. K

kukkuluuruu..

tulin ihmettelememää.. pikku unillaa ja tääl käy kauhee kuhina tääl sivuil.. taitais mennä päivä hyvin näitä lueskellessa.. :laugh: no juu.. törkeen pilvinen ilma.. onneks kuitenki lämmintä..juon kahvii ja mul taitaa olla tylsää.. \|O
  11. K

no nyt.. siis oon uusi..

juu.. mulla on siis mies.. n.19v mua vanhempi ja koira ja aivan ihana pikkumies pian 10kk.. asustellaa täs päijät hämeessä.. ja mitä noiBBKOODIT ON??
  12. K

no nyt.. siis oon uusi..

miten tää mahtaa toimii.. oon ihan hukas.. ekaa kertaa tällasil keskustelu sivuil.. on niin kamalasti noita aihe alueita et oon ihan hukas..
  13. K

UUSI TÄÄLLÄ.. MOIKKESIS SIIS..

kuinkahan tää homma täällä toimii.. on aika hankala.. en oikeen meinaa tajuta.. on niin paljon noita erikohtii et oon ihan päästäni pyörällä.. no iloista mieltä kuitenkin kaikille..
  14. K

Kunhan puran ajatuksiani

voi ja oi.. mul on saman laisia kokemuksia.. oon saanu pysyviä ihmis suhteita nais ihmisiin nyt vasta vähän vanhempana.. oon nyt 31v ja kohta 32v.. viimesen 10vuoden aikana vasta 2 kaveruutta alkanu jotka on kestäny.. välil pidetään enempi yhteyttä ja toisinaan vaan kerran kuussa.. asutaan tosin...

Yhteistyössä