Hakutulokset

1. 0

TAAPERON PUKEUTUMINEN KEVÄTKELEILLÄ

hieman virheitä jne.. poika tuossa halusi kanssa ilmaista mielipiteensä :laugh:
  2. 0

TAAPERON PUKEUTUMINEN KEVÄTKELEILLÄ

aljon on lapsi kasvanut otse ostin travellen tavallisen kevätpuvun ja kuravaatteet syksyksi ostan sitten kosteussuojatun puvun...
  3. 0

minkä merkkinen välikausihaalari...

pienemmällä on travelle kevät haalari ja "rymyhaalarina" esikoisen vanha lassie puku isomalla onkin sitten reimateckkiä kaikki puvut, koska kulutus on huomattavasti suurempaa 3vuotiaalla kun 1vuotiaalla...
  4. 0

minkäikäiset nukkuvat enää yhdet päikkärit?

kait pitäisi siinä 1v tietämillä meillä tää toinen laps on tällänen nukkuja ihme menee iltasella 7-8 nukkumaan herätetään hoitajan tullessa 06 aikaan just ja just jaksaa valvoa ruokaan 11 asti, nukkuu monen tunnin päikkärit ja vielä sitten 17 nukuu tunnin ja sitten ollaankin jo yö unilla. ollaan...
  5. 0

G: Ikäsi; nyt ja kun sait vauvan

Esikoista ooti n17 vuotiaana, täytin pian 18vuotta. toista ootin 20 vuotiaana, pian täytyin 21 nyt 22 vasta hiljattain täyttänyt ja vauvakuume päällänsä :whistle:
  6. 0

Minkä ikäinen lapsi painaa 20 kg?

meillä 3.5 vuotias painaa 20 kiloa. neuvolassa sanoivat että kattoo nyt jatkossa ettei tule 6kk sisään 5kiloa taas. mutta sanoivaat tuon pojan olevan viel ihan normaali, koska on pitkäpoika ja raamikas... ;)
  7. 0

G: Mistä yleensä ostatte lapselle vaatteet?

h&m , isommalle lapselle löytötexistä ( sukat alushousut jne , pääly vaatteet ei oo kestäviä mielestäni) kapphallista, citymarketista tai prismasta kauppa reissula aina jotain jää käteen. ja lastenpuodista ;)
  8. 0

kelan ennakonpidätys?

eiks siin kortissa ole PALKKATULON veroprosentti? esim. itselläni seon 16.5%. mutta SOSIAALIetuukset on erikseen! Niistä itselläni meni jopa 25.5% nyt hiukka yli 20%
  9. 0

Koska taaperot oppivat itse syömään?

kait riippuu lapsesta ja siitä milloin aloitellaan ( sormiruoka->lusikalla ) meillä 1v1kk syö itse nätisti lusikalla lautaselta sekä pilttipurkista. ;)
  10. 0

Millainen ajettava peli 1 vuotiaalle?

meillä on nuita menopelejä ollut kamalasti. en itse henk koht tykkää näistä ns. pikkumopoista ja autoista, missä on jokin tuki selälle / kävelyyn opettelu tuki. mielestäni kamalan huonoja , kippaa. nyt on sellainen hieman painavampi ja tukevampi POLIISIMOPO ( en muista mistä hankittu) joka ei...
  11. 0

kelan ennakonpidätys?

eikös SOSIAALIETUUKSISTA mene "pienituloisilla" tuo 20% ja palkka tulot sitten menee eri veroprossun mukaan miettikees sitä et mulla on mennyt 25.5%. Tarkastin asian ja nyt sitten menee 20.5% mm. kotihoidontuesta. :whistle:
  12. 0

lapsen kuritus

jos kyse on mun 3 vuotiaasta TOUHUKKAASTA pojasta niin kyllä välillä otetaan tukasta hieman kiinni. 1v veljeään nyt komennetaan ja sanotaan/näytetään soo!soo! hieman kovemmalla puheäänellä. Meillä on ollut tapana aluksi "nätisti"kieltää kumpaakin poikaa. Jos ei mene jakeluun sen kymmenennen...
  13. 0

oletteko 1 vuotiaiden kanssa

no ollaan se kerta päivässä tai siihen pyritään.. Meitin 1v ei osaa vielä kävellä ja ei niin aina viihdy maassa. Keinumassa ja pulkkailee jne käydään ainakin kerran jos ilma sallii. =)

Yhteistyössä