Hakutulokset

1. R

Kauheimmat korvaasi kalskahtavat nimet

kieltämättä outoa että et halua tutustua äiteihin jonka lapsien nimistä et pidä kun ne vaan sattuu alkamaan J kirjaimella :o
  2. R

Rättipoikkiväsy...

mäkin tulin netin ääreen huilaamaan kun oon kans siivonnu :)
  3. R

mitä mieltä nimestä aino lumi-maria amanda?

ehdotuksi otetaan vastaan, tuossa nimet mistä me tykätään ja ne tai ainakin kolme niistä tulee lopulliseen nimeen :)
  4. R

Olenko minä nyt huono ja vastuuton äiti?

oi, isoveli pitää huolta pikkuveljestään :heart:
  5. R

easywalkwer duo, onko hyvät maalla?

meillä tulee ikäeroa 1v 1kk ja tuplat ehdottomat. ehdottakaa muitakin tuplia :)
  6. R

KOLMATTA KAIPAAVAT HEINÄKUUSSA

oli tänään siel terveyskeskuksessa et katotiin se raskaushormooni verestä kun mulla noi kotitestit anto niin epäselviä tuloksia.. tunti sitten soitin vastauksista ja totta se on, raskaana ollaan :) :heart:
  7. R

no yhteen tuli haamu, seuraavaan viivanpaikka.. juu menen huomen aamulla niin ne kattoo sen verestä. ja siis ton haamun näytin miehellekkin ja siinä oli "selkeä haamu"
  8. R

moikka. menkoja ei kuulu, testiin tulee viivanpaikka näkyviin.. ottaa siitäkin sit selvää.. menen huomenna terveyskeskukseen niin katotaan raskaushormoni verestä..
  9. R

moikka. menkat ei ole alkanut. mitään oireita ei ole, testailen tässä joku päivä, jos menkoja kuulu :)
  10. R

Mä en anna tästä tulla paskaa päivää!!!

ihana asenne :) :heart:
  11. R

milloinkohan tuo poika hoksaa ottaa kädet mukaan et pääsis eteenpäin :)

meillä esikoinen lähti ryömimään kun oli 10kk :)
  12. R

jep, niin se taitaa olla. mäkin vaan huvikseni ajtukseni kirjoitin tänne :) on se niin ihanaa kun kaikki lapset on niin erinlaisia. meillä esikoinen kääntys mahalleen kun oli 8kk ja tämä toinen kun oli karvan alle 4kk :)
  13. R

peppu nousee hyvin ja jalka menee hyvin kylkeäkin vasten :) siis koittaa kovin harjoitella ryömimistä..
  14. R

kertokaa kaikki konstit miten saan tuon 2,5vuotiaan uskomaan mitä sanotaan?

ihan hirveä uhma päällä ja äidin pitkä pinna on aika loppusuorilla..
  15. R

KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT KESÄKUUSSA

moikka kaikille. enole oikeen kerenny kirjottelee kun on muksut ollu hiukan kipeenä.. kova on vauvakuume ja nyt tänään vaan entisestään kovenee kun mennään katsomaan kaverin vauvaa, ikää pojalla 1kk :heart: voimahalit kaikille sitä tarvitseville :hug: plussaonnea jokaiselle =)
  16. R

mulla alko eilen menkat.. eli nyt kp2/32-34. meillä lapset siirtyi samaan huoneeseen :)
  17. R

minkä ikäiset tein lapset on ollut kun on siirtyny samaan huoneeseen?

tässä sitä kaikkee miettii. meillä nyt 2,5v ja 4kk pojat ja kunhan mietin että mikä olisi se ajankohta kun siirtyy samaan huoneeseen :)
  18. R

Hihii, nyt se poju tuli

ihan oikein pojalle, oppii tavoille :D
  19. R

moikka kaikille ja uusille tervetuloa mukaan :) mulla on toi [b]kp hivenen hukassa vielä mut kun pääsen siitä perille niin ilmottelen[b] jos en nyt kauheen väärillä jäljillä oo niin menkat pitäis alkaa tos parin viikon päästä.

Yhteistyössä