Hakutulokset

1. M

Opiskelevat äidit...kaipailisin neuvoja...

ja jos sulla pieniä lapsia...niin sitten luetaan yöllä..ellei sulla tukiverkosto yllä...sori, jos en vastannut kysymyksees, mutta rankkaa tulee olemaan..
  2. M

Epäröin vähän mun ja tutustumani miehen ikäeroa

Älä vielä muuta..nauttikaa vain toisistanne, rakastakaa, seurustelkaa..tutustukaa...aika sitten näyttää, miten käymän tulee. Älä mieti ikäeroa.
  3. M

Philips SCD463- itkuhälytin

Meillä on tuo perusmalli, hyvin pelittää eikä syö pattereita niin paljoo kuin aluks pelkäsin. Johdot tulee mukana sisäkäyttöön. Hyvä vehje on, mut kannattaa tehdä hintavertailuu kun tavarataloissa ja gigantissa näkyy olevan sikahinnat ja lastentarvikkeitten erikoisliikkeestä löysin melkein 30...
  4. M

Helloweenjuhlat

Meillä oli juhlissa mm.tällaisia: kaupasta erilaisia ötökkä irtokarkkeja (löytyy lepakkoa, hämähäkkejä, rottia yms). Näitä oli sitten pitkin pöytää, sipsien yms.päällä ja lisäksi tietty kulhossa. Tein vihreästä ja punaisesta mehusta höllyviä hyytelöitä, joiden sisään laitettiin pieniä muovisia...
  5. M

Apua! Miten passikuva vauvasta?

Meillä tyttö oli isän sylissä ja isällä valkinen paita päällä. Kuva käytiin ottamassa valokuvaamossa, mutta käsi jäi silti kuvaan. Poliisilaitoksella sitten sanoivat, että he rajaavat kuvan siten, ettei käsiä näy.
  6. M

Onko uskollista parisuhdetta enää olemassakaan?

Minä olen aina uskonut rakkauden voimaan ja siihen että kun on se oikea ihminen vieressä niin ei ole mitään syytä pettää. Oikeasti naurettavaa puhetta suustani....totuus on karumpaa. Ensimmäinen avioliittoni kaatui siihen että miehellä oli toisia naisia...ja loppujuoksussa minullakin oli sitten...
  7. M

Lapsesi/Lapsiesi nimet?

Aleksi santeri ja Samu Waltteri
  8. M

Vertaistukea

Tervetuloa Hei! Olen perustanut uuden yhteisön nimeltä "TukienToisiamme". Kaikki jotka kaipaatte lapsenne vakavan sairauden tai vammaisuuden johdosta vertaistukea, keskutelusivua, niin tässä nyt sinulle sellainen! Yhdessä eteenpäin toisia tukien ja kuunnellen. Keskustelemaan kaikista niistä...

Yhteistyössä