Hakutulokset

1. B

Mihin sinä laittaisit lapsesi eskariin meidän tilanteessa?

Samaan kouluun isoveljen kanssa...
  2. B

ostaako teijän miehet teille siteitä ja tamppooneja jos ette vaikka ite pääse ostaan?

Ei osta, asumme maalla ja ja ei kehtaa jos joku kaveri vaikka murjaisee siitä töissä vitsin. En viitsi edes pyytää. Muuten meidän parisuhteessa ei ole ongelmia ja kuukautiset eivät ole tabu. Synnytyksen jälkeen on yhden kerran tuonut jotain supervaippoja minulle, mutta silloin oli hyvä selitellä...
  3. B

LÄSKIN SULATTAJAT vko 1 *UUSI VUOSI*

Pääsenkö mukaan, aloitettu siis 1.1. lähtöpaino 71, nyt painoa 68. Pituutta 164 cm ... :wave:
  4. B

Ei täältä pajut lopu!

Paremminhan ne tuuhistuu kun katkoo. Kerro se naapurille, jos se niitä vielä kaipailee... Kyllä meitä kaikkenlaista kulkijaa löytyy... :/
  5. B

Voiko 7 vuotiaan jättää yksin kotiin ?

\ Kyse ei ole erilaisista lapsista vaan ihan tavallisista lapsista, jotka kiukkuavat joka päivä miksi pitää jäädä, kun muut saavat lähteä kotiin. Eli vika on vanhemmissa ei lapsissa. Eivät viitsi edes hakea hoidosta vaikka kauppareissun ajaksi kun niistä on niin vaivaa... Tämä on tätä...
  6. B

Voiko 7 vuotiaan jättää yksin kotiin ?

Nämä arat vanhemmat ovat liian yleisiä nykyään. Meillä koulussa on niitäkin ja paljon, jotka vaativat tokaluokkaisillekin kunnallisen hoitopaikan koulun jälkeen, koska lapset eivät osaa kulkea koulumatkaa eivätkä saa ruokaa. Asutaan maalla ja turvallisella alueella :headwall: Eli anna lapsen...
  7. B

KAKSOISTEN JA KOLMOISTEN äidit!

Ihana, kyllä suomen maassa löytyy noita huumori- immeisiä vielä :laugh: Kiitos, voin mennä hyvällä mielellä nukkumaan, ihana se kaukalo... Itse olen muuten identtinen kaksonen ja eipä minun lapsuudessani nuo turvakaukalot tuon parempia olleet... =)

Yhteistyössä