Hakutulokset

1. B

Toukokuiset 2023

Ei näkynyt sykettä, eli keskenmeno alkamassa. Lääkäri ehdotteli et jos onkin pienempi ja käski viikon päästä uudestaan. Mut ei oo kyl mahdollista kun nyt ois 7+4 ja vaik ois viikon pienempi ni ois pitäny sykkeet näkyä. Odottelen nyt sit et verenvuoto yltyy
  2. B

Toukokuiset 2023

Mulla kohta lähtö ultraan. Tänään aamusta alkaen vuotanut vähän vaaleanpunaista, kuten reilu viikko sitten. Turha liikaa yrittää spekuloida, joka vaaratonta tai sitten ei. Onneksi tälle päivälle tuo vu-aika, niin ei tarvitse kauaa odotella.
  3. B

Toukokuiset 2023

Okei, kiva kuulla että yhtäaikaa on :) Tsemppiä sullekin <3
  4. B

Toukokuiset 2023

Mulla vihdoin huomenna varhaisultra. Silloin viikkoja 7+4. Kyllä pelottaa. En ole yhtään osannut nauttia tästä ennenkuin näen että kaikki on hyvin. Mulla jotenkin kokoajan semmoinen tunne et huonosti käy. Johtunee edellisestä. Noh, huomisen jälkeen voi sitten joko "alkaa odottaa" tai lopettaa...
  5. B

Toukokuiset 2023

Aika asiatonta kyllä Neuvolalta! Kyllä lähtökohtaisesti asenne pitäisi olla niin että "kaikki hyvin kunnes toisin todistetaan" Kuten itsekin sanoit, varmasti jokainen odottaja pelkää ja miettii keskenmenoa ainakin jollain tasolla lähes päivittäin. Onneksi sulla varhaisultra takana ja kaiken...
  6. B

Toukokuiset 2023

Mulla on vu torstaina, silloin 7+4. Jännittää kyllä, tai ennemminkin ehkä pelottaa. Mua kanssa vähäoireisuus mietityttää. Takana viisi raskautta (josta se edellinen meni kesken) ja kaikissa kyllä aika rajut pahoinvoinnit- kahdessa oksennus lensi rankasti ja kolmessa oli tosi huono olo. Tosin...
  7. B

Toukokuiset 2023

Hyvä, meitä varttuneempiakin siis muutama🙂 Mulle oli joskus ennen 35 olevinaan ehdoton yläikäraja, muut niin ne murtuu. Vähän mua tää ikä kauhistuttaa, tavallaan. Mutta toisaalta en mä tunne itseäni vanhaksi. Ja koitan olla miettiä mahdollisia riskejä. Mainitsin lievästä verenvuodosta (tai...
  8. B

Toukokuiset 2023

Meitä on sitten ainakin kaksi "tän ikäistä". Itse olen tosin jo 42v. Myös 5. lapsi tulossa, toivottavasti. Meillä tää varmasti nyt jää tähän jos menee pieleen.. Edellinen meni kesken rv 10+ Mua pelottaa, tänään tullut ihan pari veriviirua papruun, mut ei pikkareihin asti. Saattaa johtua...
  9. B

Toukokuiset 2023

Moi taas pitkästä aikaa! En ole ehtinyt kirjoittelemaan kun töitä niin kauheasti. Mulla nyt 6+2 ja ens viikolla (7+4) on varhaisultra. Mulle se oli tässä raskaudessa ehdoton. Neljä onnistunutta raskautta ja koskaan ei tullut mieleenkään mennä varhaisultraan, mutta syksyisen keskenmenon jälkeen...
  10. B

Toukokuiset 2023

Mulla on pahoinvointirannekkeet käytössä. Suosittelen lämpimästi. Ainakin multa ne vie pahimman piikin pois ja ruokakin maistuu.
  11. B

Toukokuiset 2023

Mulla nyt tänään 4+4. Varasin just ajan varhaisultraan. Mulle sanoivat, et paras ois lähempänä 8.viikkoa että varmasti näkyy kaikki tarvittava (syke), eikä tarvitse sit viikon päähän uutta aikaa. Mulla on aika nyt varattuna viikoille 7+4, eli kolme viikkoa tässä saa vielä odotella. Mä oon aika...
  12. B

Toukokuiset 2023

Moi! Minäkin ilmottaudun nyt joukkoon! Mulla ennestään neljä lasta, tyttö 16v, tyttö kohta 14v, tyttö 6v ja poika 4v. Viime syksynä raskausviikolla 10 keskenmeno. Me asutaan Aasiassa, mutta tällä hetkellä Suomessa työjuttujen takia. Yrittäjiä olemme. Mä oon just täyttänyt 42 ja tää oli nyt...
  13. B

Huhtikuiset 2022

Moi! Älä huoli, tuo on täysin normaalia. Mulla aikalailla samat viikot sun kanssa (LA19.4), ja vasta viimeiset kaksi päivää ollut aika huono olo. Ystäväni taas, joka pari viikkoa edellä, ei ole kärsinyt minkäänlaisista oloista, edes rinnat ei ole kipeät. Hän oli myös tosi huolissaan mua viikko...
  14. B

Huhtikuiset 2022

Verenvuoto on yllättävän yleistä kyllä. Kahdessa ekassa raskaudessa mulla ei mitään, mutta kolmannessa just näillä viikoilla aloin yhtäkkiä vuotaa. Sitä tuli koko ilta ja yö ja seuraavana päivänäkin ultraan mennessä. Kaikki oli kuitenkin hyvin. Ei kukaan sanonut mistä voisi johtua. Tädilläni...
  15. B

Huhtikuiset 2022

Huhtikuiset -22 Lisää oma la. Päivämäärän perään, kopioi lista (painamalla vastaa) ja poista sulkeet. 1.4. 2.4. 3.4. Olisipa 4.4. 5.4. 6.4. 7.4. 8.4. 9.4. 10.4 11.4 Veskos 12.4 13.4 14.4 15.4 16.4 17.4 Meemuli 18.4 19.4 Alinna86, Bolly 20.4 21.4 22.4 23.4 Vaniljapulla...
  16. B

Huhtikuiset 2022

Juu, tää tilanne on kyllä vähintäänkin kiinnostava :D Tosin meidän perhe on varmasti monenkin mielestä tosi kummallinen muutenkin. Kahden aivan erilaisen maan kulttuurit, reissaus maiden välillä miten sattuu, lasten koulut milloin missäkin ym.ym. Mutta kukin tyylillään. Mä en nyt ole menossa...
  17. B

Lapsen kaulalla patti, jatkotutkimuksiin

Mulla oli lapsena pattti kaulassa, joka siten kasvoi 4cm x 5cm kokoiseksi. JA kipeytyi. Eivät meinanneet saada selville mikä oli, ja lopulta paljastui tulehtuneeksi kaulakystaksi. Kiireellä tekivät tyhjennysleikkauksen ja parin kk kuluttua lopullinen leikkauksen. Ei jäänyt kuin 5cm arpi, jonka...
  18. B

Huhtikuiset 2022

Niin ja mä kanssa liityn mieluusti ryhmään vähän tuonnempana,. En osaa päättää meenkö ultraan jo vai en
  19. B

Huhtikuiset 2022

Päivää. Olen tässä tovin jo lueskellut näitä ja nyt ajattelin sitten ängetä joukkoon. Mulla rv.6+2, eli LA 19.4. 5. lapsi tulossa, mulla on tyttö 15v, tyttö kohta 13v, tyttö 5v ja poika 3v. Meillä kaikin puolin erikoinen tilanne, eli asutaan ulkomailla, josta minä ja lapset tultiin...
  20. B

40 + so what, wol 14 (2019)

Kiitos! Mulla menneet seulonnat ohi, en asu Suomessa...tosin nyt ollut täällä koronaevakossa jo 1v5kk. Oltiin miehen kanssa erossa 1v3kk ja nyt vihdoin pääsi tänne Suomeen kolmeksi kuukaudeksi. Hullu tilanne kaiken kaikkiaan ja si viel päätettiin koittaa raskautua...

Yhteistyössä