Hakutulokset

1. N

Turvakaukalon ostaminen on tullut ajankohtaiseksi ja tarvitsen apuanne liittyen eri tuvakaukaloihin...

... Ollaan harkittu Maxi-Cosin Pebbleä ja CabrioFixiä, mutta myös Britaxin ja Gracon kaukalot on harkinnassa. Joten nyt saatte suositella mulle sun mielestä hyviä turvakaukaloita ja kertoa, miksi se on mielestäsi hyvä jne. kiitos!
  2. N

Turvakaukalon ostaminen on tullut ajankohtaiseksi ja tarvitsen apuanne liittyen eri tuvakaukaloihin...

... Ollaan harkittu Maxi-Cosin Pebbleä ja CabrioFixiä, mutta myös Britaxin ja Gracon kaukalot on harkinnassa. Joten nyt saatte suositella mulle sun mielestä hyviä turvakaukaloita ja kertoa, miksi se on mielestäsi hyvä jne. kiitos!
  3. N

Jos vauva syntyy talvella, niin

Minkälaisen toppahaalarin? Onko antaa linkkiä? Ja minkälaisen fleecehaalarin?
  4. N

Olisiko tämä huono? Se on tuollaisenaan ehkä hiukan poikamainen, mutta jos siihen laittaa esim. vaaleanpunaiset tumput ja hatun, niin mun mielestä se ei olisi enään silloin poikamainen. Mutta onko tuo huono haalari vastasyntyneelle vauvalle, joka syntyy siinä joulu-tammikuun vaihteessa?
  5. N

No itse asiassa en laskettua aikaa muista, mutta taisi se olla seeinä joulukuun lopulla tai tammikuun alussa. Kannattaako mun muuten ostaa joku Reiman haalari vai ihan vaan joku Lindexin tai tutan vanuhaalari?
  6. N

minkä kokoinen talvihaalari vauvalle pitäisi ostaa? Tiettyhän se riippuu siitä, että kuinka iso vauva on, mutta täytyyhän mulla jokin haalari vauvalle olla ennen kuin se syntyy. Eli kannattaisiko mun ostaa kokoa 62 vai 56? En halua, että vauva hukkuu sinne, mutten myöskään halua, että se on...
  7. N

Ollaan ostamassa Maxi-Cosin turvakaukalo ja ajateltiin ostaa sen yhteydessä jotkut Quinnyn rattaat,

Ajattelin, että nuo BabyJoggerit olisi kivat kun menee selkänojakin eri asentoihin, mutta jotenkin tykkään enemmän noista Zappeista kun se turvakaukalo näyttää niissä kivemmalta, mutta sitä käytännöllisyyttä mietin. Kun onhan noi BabyJoggerit varmaan käytännöllisemmät kuin noi Zappit. Tietääkö...
  8. N

Ollaan ostamassa Maxi-Cosin turvakaukalo ja ajateltiin ostaa sen yhteydessä jotkut Quinnyn rattaat,

No nyt kun sanoit, niin ne BabyJoggerit saattaa ollakkin meille paremmat. Se istuinosa näytti isommalta kuin noissa Zappeissa. Ja muutenkin, olisi hyvä jos selkänojan saisi makuuasentoon. Minkä ikäinen teidän tyttö oli kun alkoi sitä istuinosaa käyttämään? Ajattelin kun siinähän ei saa tota...
  9. N

Tota nukkumista mäkin oon ajatellut, kun aluksi käytetään noita kaukalon kanssa niin siinä ei ole mitään ongelmaa, mutta olen vaan miettinyt, että mites se nukahtaminen ja kun selkänojaa ei saa mihinkään suuntaan. Että olisiko joku muu malli noista Quinnyn tai Maxi-Cosin mallistosta mikä sopisi...
  10. N

Kuinka isolle lapselle ostitte noi Zappit? Ajateltiin ostaa ne samassa yhteydessä kun ostetaan vauvalle turvakaukalo. Jos teillä on jo ollut tuo istuinosa käytössä niin onko se hyvä vai huono asia kun selkänojaa ei saa makuuasentoon tai edes lepoasentoon? Millaisissa tilanteissa olette noita...
  11. N

Tää on turhis, mutta vastailkaahan arvon mammat!

Ollaan ostamassa Maxi-Cosin turvakaukalo ja ajateltiin ostaa sen yhteydessä jotkut Quinnyn rattaat, koska helpompihan se kaukalo on niihin rattaisiin nostaa kuin vauvaa vaunuihin esim. kauppareissuilla. Vai? Nyt kysynkin, että mitkä noista Quinnyn rattaista ottaisin? Ne rattaat tulisi sitten...
  12. N

koska helpompihan se kaukalo on niihin rattaisiin nostaa kuin vauvaa vaunuihin esim. kauppareissuilla. Vai? Nyt kysynkin, että mitkä noista Quinnyn rattaista ottaisin? Ne rattaat tulisi sitten vasta myöhemmin käyttöön. Eli jos jollain on kokemuksia Quinnyistä niin lukisin niitä mielelläni! Ja...

Yhteistyössä