Hakutulokset

1. J

* OYS 2011 hoidot *

Onnea tuhannesti Henskulle ja peukut pystyyn Onlyerille jotta saatte toivotun vuosipäivälahjan.:flower: Soittelin alkuviikosta klinikalle ja niinhän se menee että sumuttelut alkaa sitten tammikuulla. Pitää sitten kun menkat alkaa soitella klinikalle ja sitten sovitaan aikatauluista. Tästä...
  2. J

* OYS 2011 hoidot *

Yritin eilen soittaa Oysiin mutta tietty olin ajatellut et puhelin aika on perjantaisin kl 13.30 JÄLKEEN, kun se olikin ENNEN ko ajankohtaa. Noh, ehtiihän tuon maanantainakin kysästä, mutku on vaan niin malttamaton kaikkimulletänneheti olo, etä ärsyttää kun ei saa vaivaavaan asiaan selvyyttä...
  3. J

* OYS 2011 hoidot *

No meilläpä menee sitten samassa syklissä. :) Tosin mäkin laskin että ei taida kierto passata sumuttelun kanssa, ei osu se kierron 23 päivä vaaditulle viikolle. Sit huomasin että hoito-ohjeessa sanotaan että sumuttelu pitää aloittaa kierron 23 päivä, mutta reseptissä on että aloittaa sumuttelu...
  4. J

IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

Heipsan pitkästä aikaa. :) Meille tupsahti tänään tieto että pääsemme hoitoon jo 2-3 kuukautta luultua aikaisemmin, eli joulu-tammikuun vaihteessa päästään aloittamaan hoidot. Pikkasen pitää itseään koota tähän uuteen todellisuuteen kun oli ehtinyt asennoitua että kevään myötä hoidot...
  5. J

* OYS 2011 hoidot *

Moikka! Olipas aika nopsaa toimintaa Oysilla. Pääsimme IVF-jonoon syys-lokakuun vaihteessa ja tänään tuli aika joulu-tammikuun vaihteeseen. :o Ihan kiva juttu sinänsä, mut vähän yllätti. Siinäpä menee joulunaika sumutellessa, mutta toivottaasti tämä tuottaisi tulostakin. :)
  6. J

epävarmuutta tuloksesta..

Hulluksi tässä tulee. Tein eilen taas markettitestin ja edelleen hailu viiva pärähti. Pitää nyt vaan koittaa odottaa pari päivää ja testiviivan vahvistumista. Huhhuh, jännäksi menee. Koko ajan mahan pohjaa aristaa ja reidet+selkä hellänä -kuten menkkojen alussa-, mut ne vaan ei ala. :(
  7. J

IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

Heissan! Ilmoittaudunpa tähän ketjuun kun pari viikkoa sitten IVF-jonoon pääsimme julkiselle puolelle. Olen -76 syntynyt pco-tapaus ja perheessämme on jo 3,5 vuotias luomuihme. Tai ihmeeksi hänet olen käsittänyt vasta tämän pikkukakkostoiveen myötä. Olemme olleet käytännössä ilman ehkäisyä...
  8. J

Kiitokset Mymosa lohduttavasta viestistä. :) <3 Pitänee odotella huomiseen ja testata AAMUpissasta. Ton digitestin tein iltapäivällä ja ei mahtanut pissakaan ehtia kauaa rakossa olla. Mut minkäs teet kun olen malttamaton.. ja pikkukakkonen olisi enemmän kuin toivottu. Noh jatkellaanpa...
  9. J

Moikka! Täällä olisi yksi pikkukakkosesta haaveileva ja tänään/huomenna pitäisi menkat alkaa. Tänään kauppareissulla sain päähän piston ja ostin "markettiraskaustestit" joihin molempiin sain suht selvät, tosin haileat viivat ja muutenkin olo viittaa raskauteen. Noh, kävinpä innoissani...

Yhteistyössä