Hakutulokset

1. Sandi04

vieläkö iltatähti

Onnea aivotar:X3:. Voi kun vielä isekin pääsis edes yrittämään:oops:.. jokatapauksessa koitan kohentaa terveyttäni ja lämmitellä ukkoa vielä yhteen iltatähteen:love::love:
  2. Sandi04

Toiveena vauva 2017-2018

Niin joo, elikkä mehiläisten jotain juttuu mitä se kuningatar syö että jaksaa pukata kälkeläisiä maailmaan. Toukidta kehittyy kuningattaria kun ne syö gelee royalia. Aattelin tota mun hedelmällisyyttä vähän buustata..ikä painaa jo
  3. Sandi04

Toiveena vauva 2017-2018

Voihan vitsi.. jännästi aina paniikki iskee kun tietää että ovis menossa ohi. Hetken aikaa ottaa pannuun:(. Ei oo mies mukana kuumeilemassa..ihan itte vaan. Mietin kyllä kovasti voitelutaktiikkaa:). Eikös voitelu oo kaiken a ja o... kerronkin sille että käyn täällä tuulettamassa mun...
  4. Sandi04

Toiveena vauva 2017-2018

Heloo! Miekin tahon mukaan:p:rolleyes:. Voi ei ilmeisesti mulla ois karseeta vauvakuumetta, eikä lupiakaan oo heltyny. Voiko harrastaa jotain vehkeilyä selän takana kumppanilta:X3:.. aattelin että lukasen vaan mutta fiiliksiä tää nostattaa :love:. Tässä mie nyt oon:X3:. Pitääkö laittautua...
  5. Sandi04

Neljännen kuumeilijat!!!

Hannah4 sä oot vielä ihanasti nuori:). Ei muuta kun onnee. Sittenhän sun kaveris kokee yllätyksen, jos vaikka vaan myhäilette että "joopa joo nytten on muun aika:rolleyes:"Mä en oo ikinä puhunu kellekkään siitä että yritetään lasta , paitsi nyt..täällä:X3:. Tai nyt ei menny ihan...
  6. Sandi04

Neljännen kuumeilijat!!!

Hannah4 kiitti ihanaa vastauksesta. Juu siis ymmärsin pointtis kyllä ja mä aluksi kattelin tota 40+ puolta, mutta olin aivan pihalla kaikista termeistä, joten mun oli tultava tänne. Niin ja siis myöskin jos raskautuminen menis kovin "lääketieteen puolelle",ni sitten antaa olla, myös minun...
  7. Sandi04

Neljännen kuumeilijat!!!

Koitetaanpa vielä .. Ajattelin tulla tänne selvittämään päätäni ja saamaan lisää ajatuksia.. Ajattelin jossain vaiheessa että vielä jos 3 lapsen sais ni vau mutta vielä mietityttää kun haluaisin vielä yhden lapsen. Eli 4. Vaavi. Mulla alkaa ikä painaa ja taistelen vaan ajatusten kanssa. Mies ei...
  8. Sandi04

Neljännen kuumeilijat!!!

Tässä olisi mun 41v lapset: 08, 10,15 ja yk 0
  9. Sandi04

Neljännen kuumeilijat!!!

Siis älkää välittäkö näistä mun sohlauksista.. yritin vaan mukaan, mut tää on ihan liian vaikeeta näköjään miulle!
  10. Sandi04

Neljännen kuumeilijat!!!

Yhteistyössä