Hakutulokset

1. T

Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

Heippa tännekin pitkästä aikaa! Kuten vähän arvelinkin, on tänne kirjottelu jäänyt vähemmälle ton fb-yhteisön takia : / Käyn kuitenkin täälläkin päivittäin lukemassa kuulumisia. anu84: Hurjasti onnea plussasta ja paljon tarrasukkia nyt matkaan! :heart: Ja onnittelut myös kaikille, jotka...
  2. T

Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

kusma: Muistaakseni jomman kumman pitäis kuulua kirkkoon. Meillä molemmat kuulutaan kirkkoon. Mies myös ihan kait uskookin ja kaikkea, mutta itse olen ateisti (tiedä sit, miks vielä kirkossa olen :confused:). Vaihtoehtona siis tosiaan kuitenkin olis ristiäiset tai nimiäiset, mutta kuten...
  3. T

Miramei: Suuret osanotot suruunne! :'( deedee-: Tervetuloa vaan! Turhaan sitä ikää pelkäämään/häpeemään, ole vain ylpeä itestäs :) Itsekin "pamahdin" paksuksi 17-vuotiaana, mutta säästyin suuremmilta ihmettelyiltä, kumma kyllä! Johtuen ehkä siitä, että tää nuori vanhemmuus kulkee näköjään...
  4. T

IMN: Kuinka vanha esikoises olikaan? (En tosiaan jaksa kahlata enää kaikkia sivuja kaivaakseni tiedon) :D Meillä neiti on nyt 2v 8kk ja mietin vaan et oltaisko voitu olla kirjottelemassa silloin raskausaikana samassa paikassa? Ehkä tää on taas vaan jotain mun sekoiluja, mutta vaikutat tutulta :D...
  5. T

Ihania ultrakuulumisia on tänne tullut ja etenkin Vadelmalle hurjasti onnea kaksosista! Omassa tilassa ei ole mitään kummosta. Ihmetyttää vaan, että joudunko mä taas kärsiä tästä tajuttomasta väsymyksestä koko raskauden ajan? Nyt ei voi kuitenkaan vaan nukkua päivät pitkät, kun on toi pieni...
  6. T

Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

Parina päivänä olen yrittänyt tulla tänne kirjoittelemaan, muttei sivusto oo antanut mun kirjautua sisään. No mutta nyt sitten... Ensinnäkin pahoittelut surun kohdanneille :hug: Sannuli: Toivotaan, että kyseessä on väärä hälytys, voimia! _Lumi_: Ultraaja sanoi, että täällä on viiden...
  7. T

Heippa! Eilen kävin siis neuvolalääkärissä ja tänään np-ultrassa. Neuvolassa ei mitään ihmeempiä taas tapahtunut, mutta ultra! Siellä se pikkuinen potki äitiä, mitä olikin hassua katsoa monitorista tuntematta mitään itse. Myös laskettua aikaa muutettiin, kun vastasikin neljä päivää vanhempaa...
  8. T

Heippa! Täältä ilmottautuis yks lisää joukkoonne! Tiedot: -TSJ- 21v, LA 6.10, toinen, K-HKS Oireista: Melko vähäistä, mutta väsymys on kyllä painanut ihan alusta asti. Voisin vaan nukkua aamusta iltaan... Alavatsakivut on myös muistuttanut mua raskaudesta ihan alusta asti. Usein ovatkin...

Yhteistyössä