Hakutulokset

1. T

Toukokuun toukat 2013 *syksy*

nyt voin lisätä pahoinvoinnin ja oksentamisen näihin ihaniin oireisiin..kerkesin jo toivoa ettei sitä tule ollenkaan. Onkos teillä kokeneemmilla tietoa kuinka kauan tätä oikein kestää?
  2. T

Tiivi-Taavi, tais olla polikliininen synnytys :) jossakin päin suomea mahdollista..enkä nyt ihan kamalasti pelästyny koksin meininkiä, vähä vaa pistää mietityttämää et mimmosta kohtelua itte siellä sitte saa ja toivoo vaan sormet, jalat ja varpaat ristissä että saa kivoja ihmisiä ympärilleen :)
  3. T

Tiivi-Taavin synnytysjuttuja lueskellessa ei kauheasti tee mieli mennä synnyttämään koksii..kääk..
  4. T

Pilvilinna74, Nöhvi ja Tiuku Tuikkunen, minä oon testannu 3 kertaa jo, aattelin vielä muutaman kerran testata ihan vaan varmuuden vuoksi..tätä on nimittäin ootettu jo niin kauan aikaa tapahtuvaksi että ei tätä nyt oikein tahdo uskoa todeksi..
  5. T

selasin ketjun kokonaan läpi, aikas paljon luettavaa.. Pahoittelut kaikille menettäneille :hug: minen oikein tahdo vielä uskoa tätä raskautta..oloja ei ole kauheasti, välillä nippailee alavatsasta ja närästää (minua ei ikinä närästä muutoin), mutta muuten on ainakin vielä ollut ihan jees...
  6. T

Jospa minäkin uskaltautuisin ilmoittautua mukaan :) Kahden vuoden yrittämisen ja monen pettymyksen jälkeen vihdoinkin onnisti. Varmaankin sillä on näppinsä tässä asiassa että mentiin n. kuukausi sitten naimisiin ja ennen papin aamenta ei saanu mukamas onnistua.. Alustavasti laskeskelin että la...
  7. T

--2012 yrittävät--

Täällä taasen uusi immeinen liittyy porukkaan mukaan. Yritettiin tässä 2 vuotta ilman tuloksia, mentiin naimisiin reilu kuukausi sitten ja jostain kumman syystä sain päähäni ajatuksen testata jospa olisikin tärpännyt..ja olihan se :) eli siirryn kuumeilusta suoraan sitten plussanneihin..
  8. T

Kaksplus.fi & Clearblue kysyy: Miten kauan olette yrittäneet saada lasta?

2 vuotta yritettiin ja heti kun mentiin naimisiin niin tärppäsi :) taisi tämä homma vain tarvita sen papin aamenen :D

Yhteistyössä