Hakutulokset

1. R

Tammimasut 2015 *heinäkuu*

Hei taas. Täällä on hankala olo helteen ja mahan takia, ilmeisesti turvotus + alkava vauvamaha yhdistyvät hetkittäin sellaiseksi en mahdu istumaan -oloksi. Muuten mainiota, vaivanneet välivuodot loppuneet eli ilmeisesti hematooma kadonnut tai vuotanut loppuun, muutamaan päivään ei ole näkynyt...
  2. R

Tammimasut 2015 *kesäkuu*

Yvonna, minä olen myös yrittäjä ja haluaisin myös pohdintakaveria yrittäjyyteen/äitiyslomaan liittyen! Mutta jatketaanko tuolla tammimasujen heinäkuu-ketjussa? Näissä on se idea, että aina kuukauden alussa aloitetaan uusi ketju. Muuten menevät mahdottoman pitkiksi.
  3. R

Tammimasut 2015 *heinäkuu*

Onpa kiva, että joku täälläkin kirjoittelee vielä. Minä nyt päätin, etten vieläkään halua fb-ryhmään, monista eri syistä, jotka liittyvät lähinnä yksityisyydensuojaan. Palstailen siis täällä, luultavasti vähän satunnaisesti, mutta kiva on kumminkin että on joku yhteisö olemassa :) Minulla oli...
  4. R

Hei taas, nyt aamulla ei merkkiä vuodosta, koetan huokaista helpotuksesta. Selvää verta ei tosiaan tullut vaan sellaista vaaleanpunertavaa, eli valkovuodon seassa hiukan verestystä. En ole vielä käynyt ultrassa ja np-ultraankin vielä kaksi ja puoli viikkoa, mutta en ole kovin innokas menemään...
  5. R

Voi, täällä huonoja uutisia, ja oma napakin reistailee :/ Juuri huomasin vaaleanpunertavaa vuotoa. Viikot 10+4 ja syke kuultu muutama päivä sitten. Voiko nyt olla, että toisen kerran peräkkäin käy huono tuuri eikä pieni kestä kyydissä? Meillä ei ole peittoa heilutettu ainakaan viikkoon, että...
  6. R

Terve vain, siirryn tänne helmikuisten puolelta tällaisin tiedoin: LA 20.1. rosma/ 40 v. / 2. lapsi/ /TYKS Käväisin jo helmikuisten pinossa, mutta eilinen neuvola viimeistään paljasti, että raskaus on pidemmällä kuin luulin. Keskenmenon jälkeisestä kierrosta tärppäsi, ja luulin, että...
  7. R

// Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

Heissan helmiodottajat, minua ei täällä juuri ole näkynyt ja nyt onkin selvinnyt, että raskaus on pitemmällä kuin aluksi arvelin; laskettu aikani siirtyy reippaasti tammikuun puolelle. Rosman voi siis poistaa listalta, hauskaa ja turvallista matkaa helmikuuhun teille kaikille!
  8. R

// Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

Uskaltaisinko jo mukaan? Olen pikkuista vaille nelikymppinen ja odotan toista lastani, la luultavasti 6.2. Tämä tärppäsi eka kierrosta keskenmenon jälkeen, joten en ole aivan varma aikataulusta. Nyt, kun jälkeenpäin mietin, on esimerkiksi tunteet olleet pinnassa jo viikko ennen plussatestiä...
  9. R

*Jouluvauvat 2014 * <3

Minulle taisi käydä huonosti. Eilen aamulla herätessä raskausoireet olivat poissa, päivällä tuli pyyhkiessä kirkasta verta ja nyt aamulla taas. Varasin ultran ensi viikon torstaille, mutta kyllä tämä nyt kovasti näyttää siltä, että sen saa perua ja minut poistaa listalta :( Uutta putkeen vaan...
  10. R

*Jouluvauvat 2014 * <3

Huonosta saumasta... Olen yrittäjä, joten hyvää saumaa ei ole. Aina on jotain meneillään, esim. nyt kaksi isompaa projektia, joissa onnekkaasti aikataulut niin, että joka tapauksessa pitäisi saada valmiiksi loppusyksyyn mennessä. Mutta tässä iässä ei kannata odotella, ja vuosihan tuota...
  11. R

*Jouluvauvat 2014 * <3

rosma, la 2.12., 39v, 2. lapsi, TYKS
  12. R

Joulukuussa laskettuaika?

Huomenta. En ole minäkään vielä innostunut faceryhmään tulemaan, katsotaan sitten myöhemmin jos ja kun raskaus tulee muutenkin julkiseksi. Tämä on just hyvä, kun voi nimimerkin suojista jutella hyvinkin yksityisiä, jos siltä tuntuu! Mukava, että täällä on jo näin paljon porukkaa, ja lisäähän...
  13. R

Dragonfly ja Esteri76, kiva tosiaan että täällä on muitakin odottajia jotka eivät enää ole ihan tyttösiä :) Itse koen myös niin, että ikä on vain numero, mutta juuri tällä elämänalueella se on kyllä tosi olennainen numero. Siis että vaikka olen täysin terve, kohtuullisessa fyysisessä kunnossa...
  14. R

Minullakin tänään viikko 5+0, laskettu aika 2.12. jos sintti pysyy kyydissä. Hyvältä näyttää nyt, mutta on tässä vielä pitkä matka ja minullakin ikää melkein 40. Lapsi on minulle toinen, esikoinen on pieni koululainen. Hurjan jännää on tämä kaikki pitkästä aikaa :) eikä tosiaan vielä uskalla...

Yhteistyössä