Hakutulokset

1. M

Marrasvauvat 2007 * HUHTIKUU*

No niin, nyt on tippoja haettu ja samaalla matkaan tarttui semmonen nenäfriidakin. Oli kyllä huomattavasti parempi kuin edellinen versio, Aurorankin mielestä. Lääkäri totesi, jotta nuhaa vain pikkuisella, ei onneksi mennyt korviin/keuhkoihin päin ( koputan puuta täällä samalla) ja vinkkasi...
  2. M

Huomenia! Meillä sitten, syystä tai toisesta, pimeni tietokoneen näyttö perjantaina. Ilman tietokonetta oltiin vallan :snotty: . Viimeviikon hampaiden tekemisetkin taisivatkin olla nuhan tekemistä :/ . Nyt ollaan koko sakki enemmän tai vähemmän räkätaudissa. Lääkäriin päästään iltapäivällä...
  3. M

Tervetuloa masha! Täällä minä vaan, vaikka siivoamaan pitäisi ruveta :whistle: . Meillä alettiin eilen tekemään hampaita tosissaan (ainakin luulen niin), kun kaikki vaan kiukutti ja kuolaa tulee kokoajan. Saas nähdä koska putkahtaa eka... Ai niin, kävin eilen päiväkodissa juttelemassa...
  4. M

Huomenia ! Täällä testattu pukeutumista ja näyttääpi siltä että oon vaan pukenut liikaa :ashamed: Ollaankin taas saatu ulkoiltua enemmän. Lumeton: Oon kuullu kans ton et sylki vois ärsyttää kans poskia. Toivottavasti ei ole sen kummemmasta kyse. Tijoko se oli, joka kyseli puuroista...
  5. M

Heips heips taas, Ja heti alkuun, ettei unohdu, tervetulotoivotukset emolle! Ja viivin (miksei muutkin): en vielä tiedä pääsenkö tuohon kevät tapaamiseen, kun mun sisko olisi tulossa tännepäin pohjoisesta silloin. Niin ja, onko onko sulla ihan omia hevosia? Mä vähän kateellisena lueskelin, et...
  6. M

Meillä oli maanantaina 5kk neuvola ja neiti oli kasvanut taas hurjasti, oli nyt 68,3cm ja painoa oli 8760g. Illalla tuli sitten itkut siitä rokotuksesta, niin kuin tuli 3kk-piikistäkin. Meillä kiinteät aloitettiin 4kk, hitaasti on edetty: syödään vajaa puol purkkia kasviksia/hedelmiä ja sitten...
  7. M

Hei vaan kaikille, vieläkö tänne mahtuu joukkoon yksi marraskuinen äiti ja vauveli? Olen silloin tällöin taustaillut täällä, mutta nyt voisi itsekin uskaltautua kirjoittelemaan... Aurora syntyi 14.11 (NKL, rv 40+5 ja mitat oli 50cm 3260g). Itse olen vuosimallia 79 ja mies 83, Helsingissä...

Yhteistyössä