Hakutulokset

1. J

Heinäkuun hellevauvat 2017

Meitä olisi pk-seudun Fb-ryhmään nyt yhteensä viisi kiinnostunutta. En ole vielä ryhmää perustanut, joten laittakaapa yksäriä jos kiinnostaa tulla mukaan niin laitan pystyyn jos saadaan tarpeeksi porukkaa :) Mulla on tänään viimeinen pävä kotiäitinä (tällä erää). Maanantaina töihin. Jännittää...
  2. J

Ja jos joku haluaa niin voisin perustaa pääkaupunkiseudun heinäkuisten Fb-ryhmän? Laittakaa yksityisviestiä jos on kiinnostusta sellaiseen. Esikoisen pk-seudun äitejä ollaan paljon nähty livenä vauvojen synnyttyä ja sieltä on tullut muutama todella läheinen ihana uusi ystävä sekä paljon...
  3. J

Mä haluaisin kanssa mukaan Fb-ryhmään mutta en ole saanut vastausta yksityisviesteihini, jotka oon laittanut henkilöille jotka ovat kirjoittaneet että he voivat lisätä ryhmään :( Raskausoireina voisin mainita pistelyn alamasussa vasemmalla puolella, jota on ollut joka päivä plussan jälkeen...
  4. J

Kurkistelemassa ja liittymässä seuraan. :) Tein eilen positiivisen testin ja tänään toisen. LA olisi 24.7 ja toinen tulossa. Ennestään meillä on 1,5v lapsi. Olen vielä kotona hoitovapaalla, mutta palaamassa töihin joulukuun alussa. Ensimmäisestä en raskautunut luomusti ja ajattelin että...

Yhteistyössä