Hakutulokset

1. H

Plussanneita lapsettomia?

Heips! Elli82 Kävin ultrassa ja siellä näkyi pieni syke, mutta käynti oli muuten vähän tympeä. Ensiviikolla uudestaan.
  2. H

Terve Elli82, Mulla on nyt viikkoja 6+4. Joillakin näkyy jo viikolla 6. Neuvolassa ensimmäinen ultra tehdään vasta viikoilla 8-10 koska suurimmalla osalla kuuluu vasta silloin. En ite ole tuota asiaa murehtinu. Keskenmenoille varsinkaan varhaisille semmosille ei voida mitään ja ne ovat...
  3. H

Heips, Nyt ruskuaispussi näky ja siellä sisällä pieni pähkinä, vielä ei näkynyt syke. No se on vielä niin alussa ja muuten kaikki oli hyvin.
  4. H

Onneksi olkoon Muskotti!! Siitä se sitten lähtee :) Mulla huomenna ultra ja pikkasen jänskättää. Ilmoittelen mitä siellä sitten näkyy tai toivottavasti kuuluukin jotain.
  5. H

Uivelo Kiitoksia kutsusta toiseen ketjuun ja kommenteista :) Varmaankin jossain vaiheessa uskaltaa liityä sinne. Hei Pinvi Ilkka on kyllä mukava lääkäri ja hän tuntuu tekevän kunnolla työnsä. Jänskättää edelleen mennä seuraavaan ultraan :eek:
  6. H

Hei Muskotti, Tutkimuksessa jossa minä olen niin tutkitaan ivf raskauksien kehitystä viikolle 11 ja keltarauhasen toimintaa. Äskettäin kun nousin nopeasti lattialta ylös niin puristi vasemmalta puolen alamahaa. Hyvä että oot jättänyt keskenmeno palstat, eihän niistä tuu kuin pahamieli vaan...
  7. H

Hei Pinvi, Oletko Ilkka Järvelän tutkimusryhmässä vai joku muu? Itse olen Ilkka Järvelän tutkimusryhmässä. Kahdessa ultrassa käyty ja verikokeet otettu. 30.3 on seuraava ultra ja hyvällä tuurilla voi jo sydänäänet kuulua. Vielä en oo uskaltanut ottaa neuvolaan yhteyttä :) Onko teillä ollu...
  8. H

Moi! Mukava löytää keskustelu kaveri ja kun ollaan aika samanlaisessa tilanteessa!! Aikasemmin en ole näin pitkälle päässy, että aikasin on kesken menny. Lääkärin kanssa juttelin näistä keskenmenoista niin sanoi, että varhaiset keskenmenot ovat nykyään hyvin yleisiä ja hedelmöityshoidoissa...
  9. H

Terve! Aivan mahtava kuulla että luomuna plussannu!!! Keskenmeno riski on aina pienempi luomu raskauksissa. Silloin asiat on oikeasti hyvin jos plussa tulee luomuna. Missä vaiheessa keskenmenot on tullu? Minulla ja miehelläni on kans 5 vuotta yritystä, 2 inesminaatiota joista toisesta...
  10. H

* OYS 2011 hoidot *

Peppi, kovasti sulle voimia toivotan!! :hug: Todellakin tämä peli on raakaa mutta älä luovuta vielä ettei myöhemmin kaduta lopettaminen. Minun eno ja hänen vaimonsa ovat lapsettomia, he ovat nyt vähään päälle viidenkymmenen. Enoni on harmitellut kun he aikoinaan lopettivat homman siihen kun...
  11. H

* OYS 2011 hoidot *

Hei kn071, Vesi auttaa ainakin jos kohtua alkaa supistelemaan ja muistaakseni sillä on vaikutusta verenkiertoon. Mulla nenäsumutteen aikana vesi autto lieventämään päänsärkyä. Ponnistelut ja raskaiden painojen nostelu luo painetta munasarjoihin ja silloin munarakkulat eivät ainakaan saa...
  12. H

* OYS 2011 hoidot *

Toivottavasti Pinvi sullakin lähtis raskaus etenemään loppuun saakka!! Minä täällä haaveilen välillä ja taas yritän pitää itteni kassassa. Ensiviikon ke ultrassa voi lääkäri todeta raskauden jos kaikki on menny niin kun pitäää. Vuotoa ei ole alkanu, alavatsa on välillä vähän kipeä tää on niin...
  13. H

* OYS 2011 hoidot *

Hei! Olen uusi täällä foorumilla. Ollaan mieheni kanssa yritetty n. 5 vuotta raskautta ja siitä pari vuotta ollaan oltu hedelmöityshoidoissa. 2 inseminaatiota joista toinen plussasi mutta meni kesken, 1 ivf tuoresiirto ja pakaste joista kummastakin plussa mutta kumpikin meni varhain kesken...

Yhteistyössä