Hakutulokset

1. A

imatra/lappeenranta alueen äitejä? :)

Olisi täällä vielä yksi lisää.
  2. A

Ensi kertaa äidiksi v. 2012?

Moikka taas pitkästä aikaa. Ei ole tullut nyt kirjoiteltua tänne kun olo on jotenkin seestynyt kun pääsi maagisen 12 viikon rajan yli kunnialla ja sai kerrottua lähipiirille raskaudesta, tuntuu ettei ole oikein ollut mitään uutta ihmeellistä asiaa. Me tosiaan haluttiin pantata tietoa että ollaan...
  3. A

Onpa ollut kiva lukea täällä näitä kuulumisia kun kaikkien raskaudet ovat sujuneet hyvin, toivottavasti menee jatkossakin niin. Me ollaan nyt muutamalle läheisimmälle ystävälle kerrottu raskaudesta ja viikonloppuna olisi tarkoitus räjäyttää portti eli kertoa tuleville isovanhemmille eli...
  4. A

Nyt on eka ultra (joka oli samalla nt-ultra) ohi ja kaikki näytti oikein hyvältä. Siellä se pikkuinen vähän kiukkuisen oloisena otti teräviä potkuja kohdun seinästä ja heilutteli käsiään. Pikkuinen itku tuli itseltä kun sen näin ja taisi tuo mieskin vähän liikuttua. Nyt lähdetään viikoksi...
  5. A

Ihan mahtavaa IslandGirl että teidän ultrassa kaikki oli hyvin. Oon tosi onnellinen sun puolesta! Oikein paljon onnea jo etukäteen häiden johdosta. Kuulostaa niin tutulta tuo ristiriitaisten kokemusten tunteminen josta Amidala kirjoitit. Itsellä kanssa välillä leijuu pää pilvissä kun...
  6. A

Kiitos IslandGirl onnitteluista. Täällä nyt kärvistellään taas näiden huolien kanssa. Kävin eilen sokerirasituksessa ja sain äsken tulokset että koholla oli se keskimmäinen arvo eli nyt sitten aloitetaan seuranta. Oon vähän pää pyörällä tästä, en oikein tiedä mitä ajatella, pidin niin itsestään...
  7. A

Parin vuoden yrittämisen jälkeen tammikuussa tuli plussa ja nyt on arviolta rv 10+3 menossa (uskoisin itse että pari päivää tähän pitää lisätä). Vajaan viikon päästä eka ultra, jännittää ihan kamalasti vaikka neuvolalääkäri saikin jo dopplerilla sydänäänet kuulumaan. Niin ikää siis mulla on 36v...
  8. A

Äidiksi ensikertaa 30+

Ensimmäistä odotellaan ja olen 36v. Nyt vasta rv 11 menossa.

Yhteistyössä