Hakutulokset

1. V

Ketuttaa kun ilmat jäähtyi, helle olisi kivaa!

Niinpä!! Ja onhan näitä kestänyt jo juhannuksesta asti. Ihanaa. Sisällä lämmintä +29,5 ja ulkona tällä hetkellä +24,4. :kieh:
  2. V

Lapsen kuulosta, onko kokemuksia?

Meillä oli tänään neidin 5v neuvola. Terkkari tarkasti kuulon ja sanoi siinä olevan poikkeamaa. Kahden viikon päästä meillä on uusi kuulokontrolli neuvolassa. Mietin, että voisiko olla niin ettei tyttö ole osannut painaa nappia oikein äänen kuultuaan? Tosin 4v neuvolassa napin painamiset sujui...
  3. V

Miks ei mulla ole yhtään kaveria jonka kanssa pääsisin edes joskus bilettämään

Mie käyn usein yksin. Melkein aina törmään johonki tuttuihin. Missäpäin asustelet? =)
  4. V

FrontierVille! Kysymyksiä.

Miekin olen kavereita vailla, en pääse rakentamaan koulua koska uupuu naapureita pelistä. Vissii kaikille kavereille oon kutsun laittanu, mut ei ketään kiinnosta tuota pelata. :/ Eli YV:llä viestiä jos tahdot naapuriksi!! :D
  5. V

FrontierVille! Kysymyksiä.

En oo saanut edes Jackilta sitä sontaa. Noh, ehkä joku kaunis päivä. :whistle:
  6. V

Jösses kun palaa käpy. Mistä mä saan lapsilukon jääkaappiin?

Tää ei nyt ehkä tähän liity, mut meiän oli pakko lukita tytön vaatekaappi. Kaks kaappia vierekkäin, kahvoihin laitettiin nippusiteistä lenkit jotta pystyy laittamaan ihan kunnon avaimellisen lukon siihen. Toimii. :D

Yhteistyössä