Hakutulokset

1. M

Vinkkjä pottailun aloittamiseksi, ikää 1v11kkk

taapero osaa tosiaan pidättää ja nyt on alkanut riisua vaippaa, kun pissa/kakka tulee. Kerran sain pisua pottaan, mutta pelästy sitä ja ei oikein ole sen jälkeen halukas pottaan. Eilen sain käymään pari kertaa potalla, mutta käveli sen jälkeen pari metriä ja pissa tuli lattialle. MITÄ TEeN...
  2. M

Vinkkjä pottailun aloittamiseksi, ikää 1v11kkk

Eli miten saisin opetettua potalle. Kerran olen kakat sinne saanu, mutta ei muuta. Pitkiä aikoja on pissaamatta, kun on ilman vaippaa, potalla istuu, ku menee ite viereen lukee kirjaa, muuten ei istu. Pisua ei vaan tule pottaan. Itellä aikaa ja jaksamista rajoitetusti, kun toinen vauva sylissä...
  3. M

Pään paukuttaminen milloin mihinkin

Meilläki pikkasen päälle vuoden ja paukuttelee päätään, yleensä kaapin oveen tai lattiaan, aina sillon ku kielletään tai joutuu odotteleen. Sitte se vielä keikauttaa ittensä kiukuspäissään suoralta selältä (istuallaan) taaksepäin lattiaan, pari kertaa kopahtanu kunnolla.
  4. M

heinäkuiset 2005

Nii meki täällä ollaan, vaikkakin enää ei niin ahkerasti ole tullu tätä palstaa käytettyy ku on tullu toi hoito varmemmaks, kaikkii pikkujuttui ei tartte enää kysellä ja sitte vauveli vie jo enemmän aikaa ja työtki on tullu aloteltuu :wave:
  5. M

mitä ette syöttäisi lapsellenne?

Moi! Tännekin puolelle me sitten pari päivää sitten siirryttiin! Eli mulla siis just vuoden täyttänyt pikku prinsessa. Tässä mietiskelin tätä ruokapuolta ja nythän saa sitten antaa jo kaikkea lapselle, vai saako. Onko mitään mitä ei saisi vieläkän antaa tai te itse ette antaisi?
  6. M

Moi! Tännekin puolelle me sitten pari päivää sitten siirryttiin! Eli mulla siis just vuoden täyttänyt pikku prinsessa. Tässä mietiskelin tätä ruokapuolta ja nythän saa sitten antaa jo kaikkea lapselle, vai saako. Onko mitään mitä ei saisi vieläkän antaa tai te itse ette antaisi?
  7. M

Yhteistyössä