Hakutulokset

1. I

Toinen lapsi 2014?

Jaaha jos sitä tännekkin ilmottelis itestään...Oullu lomailemassa niin ei oo oikeen joutanu kirjotteleen...lukemas yrittäny käyä joka päivä... Tännään tällä pärähti aamu testiin oikeen kirkas punainen plussa viiva... Hiukan epä varmoin mielin kyllä vielä oon sen kesken menon takia...:( Mutta...
  2. I

Toinen lapsi 2014?

Tämä palaa takaisin surullisin mielin tänne pinoon..:'( Eilen aamulla pääsin kouluun ja siinä jonku aikaa puuhailin ja yhtäkkiä alamahassa hirvee paine ja kohta lorahtikin...äkkiä vessaan ja verta...no siitä kotiin alko tulla sit enemmän verta ja hyytymiä yms...Noh neuvolaan yhteys jossa sitten...
  3. I

Toinen lapsi 2014?

Niin mulle saa laskeketuksi ajaksi 17.2-14 :)
  4. I

Toinen lapsi 2014?

Hei! On ollut tää minun kirjoittelu tässä vähän hiljais elon puolella..Mutta lukemassa kyllä käynyt kyl melkeenpä joka päivä! Onnea paljon plussanneille ja plussa tuulia muille! :) Täällä on kans plussattu..Mutta hiukan on epävarma olo..Ollut pari viikkoo kunnon nuhan ja kuumeen kourissa..Nyt...
  5. I

Toinen lapsi 2014?

Huh hui vklpusta selviydytty ja känkkis päivätkän vklpuna onneksi loppuvat eikun oviksia sitten ootellen...:) Tympiä vain ku mies on reissu hommissa jos sattuukin että meneekin sitten sivu suun jos mies jollakin pitemmällä reissulla mutta onhan tuo nyt kyllä saanut olla meleko pitkään silleen et...
  6. I

Toinen lapsi 2014?

niin mulle saa laittaa kp 2/20-28
  7. I

Toinen lapsi 2014?

Huh kun tänne on taas tullut tätä tekstiä kun ei oo kerenny lukemaan...Itellä vissiin elimistö pikkusen vissiin jotenkin sekasin...:( Menkka ränkät sitten pääsi minut toen teolla ylättämään...Viikonpvt sit loppuivat ja sitten taas alkoivat....Noh ootella että loppuvat ja sitten eikun uutta...
  8. I

Toinen lapsi 2014?

Onko kellään teistä jääny ensinmäisestä synnytys pelkoa?itellä kun jäi nuo tranumat tuosta esikoisesta niin nyt sitten miettiny sitä pelko poli hommaa kun siitä olen jostain lukenu....mutta siinä on vissiin se et jos et ole oottava niin saat jonottaa melko pitkään sinne pääsyä mutta jos ootat...
  9. I

Toinen lapsi 2014?

Jaahas jos viimein saisi rauhassa istahtaa alas ja kirjotettua...kerikiää aina lukia nämä jutut täällä ja sitten kun alat kirjottaan niin joko poika tulee kyseleen tai mies kyyrää koneelta pois....Näin alakuun onnia Merkillinen plussasta...Täällä sitä lähettiin yk3..:( viime vkla onnessani...
  10. I

Toinen lapsi 2014?

Jos minäkin tänne uskaltautuisin..Elikkäs kesäl tullee itel mittariin 24 ja entisestä suhteesta poika on sitten 4/09 synynyt... Pojan syntymän jälkeen on ollu et ei ikinä ennään yhään lasta kosk pojan syntymästä jäi itelle aikas pahat traumat...Nyt sitten uusi mies ja haaveissa ois toinen...

Yhteistyössä