Hakutulokset

1. J

meidän neiti puree

Meillä pari viikkoo vajaa 1v. poika puree mua kanssa. Yleensä sillon kun on väsynyt tai haluaa jotain! Millä sen saa loppumaan, pitääkö tosiaan purra takaisin?!?
  2. J

millä rv synnytit?

Poika rv 40+1
  3. J

tampereenseudun pikkujoulut

En nyt pääsekään sitten saapumaan paikalle, voi että :/
  4. J

Onko synnytyksenne alkanut yöllä/päivällä?

Kyllä mulla alko supistukset oleen säännöllisiä iltapäivällä/illalla että puolen yön aikaan lähdettiin sairaalaan.
  5. J

oikeuden todistajana

Siitä on monta vuotta kun olen ollut ja en saanut ainakaan mitään lausuntojani nähtäville. Kyseltiin asioita ja jos vastasin jotenkin eritavalla kun kuulustelussa niin hiillostus alko toden teolla. Tiedä sitten onko vielä sama meno, mutta tosi pyllystä oli olla vasikoimassa siellä. Kyse oli...
  6. J

Kertokaa isyyden tunnustamisesta

Mun mielestä tunnustus tilanne oli aikasta kiusallinen! Ei meille mitään hirveen henk.koht. kysymyksiä esitetty, mutta silti tilanne oli jotenkin jännittynyt. Niin meidän kun virkailijan puoleltakin. Hirveen virallinen ja samaa asiaa kysytään monta kertaa, typerää! Mut ei se onnex kauaa kestä ja...
  7. J

"aikuisten maidosta"

\ Ollaan kyllä reilu kuukausi syöty raejuustoa, jogurttia,viiliä. Että ollaan kyllä alotettu totuttelu hapanmaito tuotteilla. Tuokin tieto määristä vaihtelee...toiset sanoo puolet ja puolet toiset muuta. Taidan siirtyä gefilukseen!
  8. J

Lämmin ruoka ei kelpaa

Jos toi kylmä ruoka ei tehoa,niin anna olla syömättä lämmintäruokaa. Meillä poika vajaa 1v. ei yx päivä suostunu syömään lämmintäruokaa ollenkaan. Sylki pois vaan. Puuron kyllä söi illalla ja jogurtin päivällä mutta muuta ei. Annoin olla ja seuraavana päivänä meni jo vähäsen lämmintäkin! Kyllä...
  9. J

Yöhuudot?

meillä nukkuu kanssa huonosti nykyään, ikää on vähän vajaa 1v. Heräilee yöllä eikä meinaa millään nukahtaa, viereen sippaa kyllä nopeesti. Aloin jo miettiin että onko pojan patja liian kova ja sänky liian pieni. Tosi rasittavaa kyllä on! Toivottavasti menee ajan kanssa, huoh!
  10. J

tampere taasen...

Ei varmaan pojan kanssa päästä myöskään tulemaan :/ Toisen kerran sitten!! Jouduin tossa vaihtaan nimimerkkiä... t:ex-Jane
  11. J

"aikuisten maidosta"

Olen muutaman kerran antanut pojalle 11kk illalla puolet korviketta ja puolet kevyt maitoa, mutta pojalle on tullut kamalat ilmavaivat ja nukkunut tästä syystä tosi huonosti. Maha ei ole ollut löysällä kuitenkaan! Eli pitääkö alkaa jotain erikois maitoja alkaa antaa vai meneekö maha kivut ohi...
  12. J

Miten 1v nukkuun ite omaan sänkyyn...

Meillä poika tulee puolen kuun päästä 1v. myös ja ei kanssa nukahda itse sänkyynsä. Sylissä täytyy nukuttaa ja sitten laittaa sänkyyn. Tulee myös hirveä huuto jos laittaa ennen aikojaan ja pakko ajatella naapureita. ei voi huudattaa ihan hirveesti heitä ajatellen!!! Yöllä nukahtaa yleensä kun...

Yhteistyössä