Hakutulokset

1. I

*Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

Jos sen sanoo ääneen pelkään että se katoaa.. Elämäni ensimmäistä kertaa raskaana <3 Onneksi pääsen joka viikko ultraan nii saa vähäksi aikaa mielenrauhan.
  2. I

Neppu minäki ihmettelin oikee äänee polilla tuota niin sanoivat että voi myös odottaa pp14 asti mutta pp10 pitäs jo näkyä tulos. Aiemmassa hoidossa annettiin ohjeeksi testata pp14 (eri paikassa siis). No testaan varmaan pp10 ja vielä uudestaan sit pp14. Tai no jos plussaa näyttää niin teen...
  3. I

Jade Minä ainakin aattelen että siirtopäivä ois pp0, tiiä siitä sitten miten mennee oikiastimutta nuin minä ainaki lasken. Nyysy Mulla oli ihan normi 2 päivän viljely, mutta sanoivat että voi testata jo 10 päivän päästä siirrosta. Mulle ei ollenkaan puhuttu veritestistä mitään, ite vaan tekee...
  4. I

Nyysy harmi ku nuin kova kato käynyt :/ Tiedän tunteen (mulla siis edellisessa hoidossa jakaantu normaalisti se yksi ainoa alkio) Toivottavasti sulle käy paremmin ja tuut raskaaksi siitä ainokaisesta :) Mulla itellä tällä kertaa munasoluja oli 6 ja 5 jakaantu normaalisti, yksi top-alkio...
  5. I

Josulle malttia piinapäiviin, toivottavasti odotus palkitaan :) Nyysy mulla oli eilen kans punktio en tiiä rakkuloitten määrää mutta munasoluja saatiin 6. Minä en oo paljo ehtiny ressaamaan soittoa kun olen tarkotuksella yrittänyt keksiä muuta tekemistä ja ajattelemisen aihetta.. Välillä...
  6. I

Terveisiä perjantain ultrasta, munarakkuloita olikin kasvanut muutama lisää. Toisessa ultrassa oli siis vaan 6 munarakkulaa, mutta viimesessä ultrassa niitä olikin jo 15. Elikkä "hieman" paremmin kun ensimmäisessä icsi- hoidossa niitä oli vain kolme ja niistä vain yksi hedelmöitty. Jospa nyt...
  7. I

Karhutar Harmi ku kävi nuin, mutta onneksi saitte alkiot talteen. Joko on parempi olo? nyysy Tervetuloa kerhoon minunki puolesta. Ens viikolla siirto jos ei mitään dramaatista muutosta tapahdu tässä viikon sisään. Mulla oli tänään ultra, molemmilla puolilla oli 3 rakkulaa. Puregon annos pysyi...
  8. I

miumau: Mulla ihan sama homma ku sulla, eli pistokset alko eilen ja ens tiistaina seuraava ultra :D Jos kaikki hyvin menee,puktio on viikon 17 ma, ti tai ke. Mulla oli vasemmassa munasarjassa 3,5cm kokoinen kysta. Onko muilla tämmösestä kokemusta?
  9. I

karhutar: Kiva kuulla ettei oo kauheita kokemuksia oyssista :D Ja onnea punktioon! miumaulle onnea menkoista :D Ite tässä oottelen vielä alkavaksi, kai sitä ultra aikaa pitää siirtää jos ei tässä parin päivän sisään ala menkat. Jännä ku on ultra ajat valmiina eikä oo mitään sanottu että pitäs...
  10. I

tofferiina82: Mulla on puregon munarakkuloita kasvattamaan. Mulla alko sumute jo kierron 19 päivä, sanoivat että menee kierron pituuden mukaan jos on lyhyt kierto niin alkaa aikasemmin tuo sumute. Minäkään en ole saanut irrotuspiikkiin reseptiä, kai ne sitten vasta antaa reseptin kun se on...
  11. I

miumau: Mulla on ne kaikki kolme ultraa varattu valmiiksi, luulin et se on tuolla julkisella ihan käytäntö? Miten muilla? Mullaki pitäs tänään alkaa menkat, saa nähä vähän epäilen kyllä alkaako vielä. Mulla ei oo ollu mitään oireita muuta kuin tuo normi rintojen arkuus mikä on aina ennen...
  12. I

Miumaun kans ollaan samassa vaiheessa. Mulla alko siis sumuttelut 26 päivä, eka ultra on 10.4. Tosiaan sumutetta käytetään irrotuspistokseen asti ja mulla lukee lapuissa että pistokset aloitetaan samana päivä kuin on eka ultra. Saako udella että missä paikoissa porukka kulkee hoidoissa? Itellä...
  13. I

Larenzia: Tiedän et yliopistonapteekin sivuilta näkee hinnat, mutta kun ei oo vielä reseptejä. Nii ei tiiä mitä tulee olemaan ja kuin paljo. Mutta tuskinpa nuo lääkkeiden hinnat paljon heilauttaa kun aattelee mitä joduttiin maksamaan yksityisellä pelkistä hoidoista ja siihe lääkkeet vielä...
  14. I

Moi Meillä alkaa hoidot maalis tai huhtikuussa. Eka kertaa julkisella puolella ja myös eka kertaa pitkällä kaavalla. Takana siis yksi icsi yksityisellä, pakkaseen ei tullu mitään. Ossaako kukaan sanoa suurinpiirtein mitä maksaa pitkän kaavan kaikki maholliset lääkkeet yhteensä?

Yhteistyössä