Hakutulokset

1. Mom09

Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Paljon onnea Plussanneille :) <3 Täällä aivan Järkyttävän kipeet tissit ja selkä! Sekä kummasti vihloo jonnekin tonne munasarjoihin :/
  2. Mom09

Jaahas,mahaa nippailee,kirkasta limaa tulee melko paljon,mutta se ei ole venyvää..Eikai mun ovulaatio vielä voi mitenkään olla? Kp kuitenki vasta 11..?!
  3. Mom09

Paljon onnea plussanneille! :) Täällä kamalan kiire viikko,joten paljoa en kerkee lueskella tai kirjoitella. Ovista odotellaan ;) Ens viikon tiistaina edessä se pikkuisen kipsin poisto,ja lauantaina tän äipän synttärit :)
  4. Mom09

ÄRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!! KP 1/34 Herranjumala kun pistää ärsyttämään tää tädin saapuminen! Eikö nyt jo ois voinu onnistua meilläkin? EI! Ei tietenkään. KIUKUTTAA! NuNutin kyllä noi tasavahvoilta näyttää tossa kp 14 kohalla :) Mutta niin kyllä myöskin tän päivän kohdalla näyttää tummalta...
  5. Mom09

Kp 34 Pregcheckin testi tehty viime torstaina,ja negaa näytti. Nyt tissejä hieman aristaa,paleltaa ja mahassa tuntuu kummalliselta. Menkkojen pitäisi alkaa viimeistään huomenna,mutta nyt ei oo sitä kamalaa selkäsärkyä eikä nälän tunnetta mikä mulla normaalisti on ennen menkkoja.. Uutta testiä...
  6. Mom09

Täällä kans lapsukainen 39,7 asteen kuumeessa,ihan kun toi kipsi ei yksistään jo riittäis :/ Toinen ihan höpisee kuumetokkurassa jo omiaan :) hänellä on kuulemma isosisko jonka nimi on trin-trin :) On: limaaaa ja vielä kerran limaa. Päätä särkee ja jopa salkkarit sai herkistymään :D Mikä mua...
  7. Mom09

Huhhei mikä viikonloppu..Esikoiselta murtu lauantaina jalka kun oli mummilla yökylässä. Vanhan mallinen putkitelkkari tipahti jotenkin suoraan jaloille,ja siihen tuli sitten joku spiraalimurtuma sekä sääriluun murtuma,alustavasti 3 viikkoa kipsi jalassa,ja sitten katsotaan jatkoa. Eilen meni...
  8. Mom09

Iltaa ladyt! Täälläkin enemmän ja vähemmän "laihdutellaan" :D Tuossahan toi sipsikulho pöydällä olis,eilen maistoin,mutta nyt oon malttanu olla napsimatta niitä =) Kierto alkaa lähenemään loppua,jee! (: Tahtoo jo testata!
  9. Mom09

Daisy D :hug:
  10. Mom09

Täälläkin alkaa jännäily,ovis oli eilen ainakin omien tuntemusten mukaan :) ja talletukset tehty :D Esikoinen kipeenä,joten halus nukkuu meidän välissä,tältä illalta ei siis voi odottaa mitään,mutta ei haittaa :)
  11. Mom09

Kiivas keskustelu täällä on kyllä käyty..ohhoh. Noh,jokaisella on omat mielipiteet jokaiseen asiaan. Oma äitini sai mut 37 vuotiaana ja pikkusiskoni 42 vuotiaana,ja loistavasti jaksoi meitä hoitaa,vaikka jäi leskeksi kun siskoni oli alle 1 vuotias. Täällä siis kp 12,ja ovis bongailut alkaa (:
  12. Mom09

Plussa onnittelut Slartibart ja ViiruP :heart:
  13. Mom09

Hurrrraaaa! Kp1/42 täti saapui aamulla..Eikun uuteen kiertoon! Ja litkimään taas sitä pahaa greippimehua :D
  14. Mom09

TauTau paljon onnea plussasta :)
  15. Mom09

Mylvinen onnea! :)
  16. Mom09

Ihanaa minde tuplasti onnea! :)
  17. Mom09

Miss_piggy Oon pahoillani :hug: Voimia!
  18. Mom09

Verppu selkeä plussa,onnea! :) Täällä ei vieläkään mitään...Huoh.
  19. Mom09

Täällä ei vieläkään näy tätiä,voiskohan se minimaalinen tuhru silloin viikko sitten olla täti? Sillä testit negatiivisia,paitsi se yksi viivanpaikka..outoa. Noh,odotellaan jos se täti tulis sitten ens kuussa kunnolla kylään. Verppu erittäin paljon onnea :)
  20. Mom09

Susimieli Ohhoh,no siinätapauksessa se on tehtävä uus :) toivottavasti siinä seuraavaks on jo väriä :) Itse kans juon greippimehua,sitä valion. Eihän se mitään herkkua ollu,aluks ainakaan mut siihen makuun tottuu nopsaan :)

Yhteistyössä