Hakutulokset

1. R

Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

Tiha: Eiköhän kaikki ole hyvin, minulla oli myös aiemmin mahakipua (ajoittain todella kovaakin) mutta kaikki on silti ok. Olen käsittänyt että vuodot on myös normaalia? Uskon että hyvin pienesi voi, perjantai tulee nopsaan :hug: Kotiuduin juuri ultrasta. Suureksi helpotukseksi syke...
  2. R

hieno homma! Hölmöilen vähän kaikista asioista kun alkoi hulluna jännittää huominen ultra. huh |O kumpa saisi kuulla että kaikki on ok.. Ehkä lähden koirien kanssa ulos jos se tyhjentäis jännityksen päästä Rompe 8+6
  3. R

Olin muuten unohtanut kaikki tiedot itsestäni laittaa... Eli LA 20.7 Rompe,25,esikoinen, KOS Eiköhän siitä sokerirasituksesta selviä sitten :) Kiitos tiedoista. Pitäisi varailla siihen aikaa tammikuulle. Ja siis aamulle! Toinen kysymys muuten! Varasin ajan huomiseen ar ultraan...
  4. R

Kerro Nannanas sitten heti miten meni! =) onneksi itsellä ei ole kolmivuorotyötä, varmasti on rankkaa... Nostelen työssäni myös painavia tavaroita ja mietityttää myös kuinka kauan sitä voin tehdä.. on kyllä mehut niin poissa ettei jaksaisi edes töihin raahautua :x olen siellä ottanut vähän...
  5. R

Pahoittelut huonoja uutisia kohdanneille :( kamalaa... paljon voimia olen seurannut ketjua sivusta jo hetken ja rohkenin nyt liittyä mukaan! Ihanaa kun on seuraa joille höpistä :) Kyseessä esikoinen meille molemmille, poistatin ehkäisykapselin 10.10 (olimme ajatelleet että yrityskuukausia...

Yhteistyössä