Hakutulokset

1. Hironea

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :hug: Merope Elä muru masennu! :hug: kyl me tää vielä yhessä käännetää voitoks. ON: Tuhrua tullu nyt pari päivää, mutta muita oireita ei ole. Tissit edelleen arat. Kuukautisten alkua odotan ja yhtään ei ole edes halua tehdä testiä, koska kaikki...
  2. Hironea

Tiistai 17.2.2015 Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto Kippu................34v.....kp 2/24-27......yk 2......luomu Liljah................30v.....kp 4/25-27......yk 5.......luomu Tilulilu...............34v....kp 8/28-37......yk 10......c+l...
  3. Hironea

Voi Tilulilu :hug: Mä niin tiedän ton tunteen, kun masentaa ja ympärillä vaan ihmiset vaahtoaa vauvoista. Se on ihan kamala tunne. Vaikka kuin yrittää ajatella ettei se ole itseltä pois niin kyllä se kateus nostaa päätään. Ei sille vaan voi mitään. Lennis Ehdottomasti kannattaa mennä...
  4. Hironea

Perjantai 13.2.2015 Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto Tilulilu...............34v....kp 3/28-37......yk 10....c+l Lennis...............29v.....kp 5/28..........yk 3......luomu Vadelmanlehti....31v.....kp 11/47.........yk 3......luomu...
  5. Hironea

Torstai 12.2.2015 Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto Lennis...............29v.....kp 4/28..........yk 3......luomu Vadelmanlehti....31v.....kp 10/47.........yk 3......luomu MamaBoo..........31v.....kp 10/28-34.....yk 2......luomu...
  6. Hironea

Tilulilu Koko tän 4 vuoden aikana ei ole koskaan tullut minkäänlaista haamua tai aavettakaan. Vaikka joskus alkuaikoina oli niin totaalisen varma tärpistä niin ei mitään testissä, ei yhtään mitään. Mä olen aikasemminki sanonu, että toisaalta toivois edes keskenmenoa niin tietäis et kropassa...
  7. Hironea

Merope Mäkin pistin puregonia kypsyttelyyn ja pregnylin pistin irrotukseen. Nyt inseminaation jälkeen keltarauhasta tukemaan survon noita lugesteron "voinappeja" pesään. :D ja oikeesti... Toi on ku valkeeta voita toi möhnä! Se ei lähe sormestakaa pestessä ku vereslihalle kihnuttamalla! :D Mä...
  8. Hironea

Liljah Mä en mistään mitään ymmärrä, mutta toi kyllä kuulostaa tosi lupaavalta! Jospa se oiskin sen paras mahdollinen parannus tuohon kutinaan. Tilulilu Jep! been there, done that! arvatkaapa vaan kuin hiton monta kertaa mä olen aloittanu listan päivityksen...
  9. Hironea

Lennis :hug: ON: Tissit on törkeän kipeät olleet ihan ensimmäisestä piikistä lähtien. Lugeista ei tunnu onneksi olevan mitään oireita ja mitään muutakaan oiretta ei ole. Väsymystä pukkaa epänormaalin paljon, mutta muuten ei ole mitään tuntemuksia. Sen tähden alkaa oma usko taas vahvasti...
  10. Hironea

Maanantai 9.2.2015 Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto Lennis...............29v.....kp 1/28..........yk 3.......luomu Vadelmanlehti....31v.....kp 7/47...........yk 3......luomu MamaBoo..........31v.....kp 7/?.............yk 1......luomu...
  11. Hironea

Torstai 5.2.2015 Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto Vadelmanlehti....31v.....kp 3/47..........yk 3........luomu MamaBoo..........31v.....kp 3/?............yk 1........luomu Vilijonkka_........31v.....kp 10/30..........yk ?........pu+org+pr+l+ICSI...
  12. Hironea

cheri Kiitos! :heart:
  13. Hironea

Cheri mulla ois pari kysymystä. Miestä kiinnostaa tietää, että kauan pitää inssin jälkeen olla selibaatissa ettei sotke näitä pestyjä veijareita vai tarviiko olla ollenkaan :D Mie sitten utelisin, että onko mahdollista tehdä tuo ICSI heti seuraavaan kiertoon vai pitääkö näiden lääke/inssi...
  14. Hironea

Ihanaakin ihanampi cheri :heart: Sä et usko miten toi helpotti mieltä ja oloa! Ihan tippa nousi linssiin! Siis juurikin näin, että pistin sen pregnylin ja molemmin puolin oli valmiit rakkulat puhkeamaan. Mä hätäännyin ton ovistestauksen kanssa siksi, kun se lääkäri eilen niin selvästi...
  15. Hironea

Aamusta taas tuhlattu yksi ovistesti ja edelleen näyttää todella todella tummaa viivaa... Maha on edelleen todella arka. Autossa istuessa kaikki töyssyt sattui ja tekis mieli mennä vaan käpertyneenä makaamaan jonnekkin. Tervetuloa Piki79 :) suuresti plussatuulia ja olkoon käyntisi lyhkäinen!
  16. Hironea

Keskiviikko 4.2.2015 Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto MamaBoo..........31v.....kp 2/?............yk 1........luomu Vilijonkka_........31v.....kp 9/30...........yk ?........pu+org+pr+l+ICSI Cheri85............29v......kp 9/24-26......yk...
  17. Hironea

Mä nyt tein sen ovulaatiotestin ja se testiviiva oli likipitäen musta verrattuna pinkkiin kontrolliin. Eli jos se ovis nyt on vasta plussasta se vuorokausi niin olikos tää inssi nyt sit niinku päivän liian aikaisin? Nyt on kyllä sen sortin kivut jotta ohhoh. Aloin jo miettiä...
  18. Hironea

Merope Mä en! :heart: sä oot niin mun tuki ja turva.
  19. Hironea

Merope Kiitos muru :heart: Mies lähti koirien kans lenkille... pyys päästä yksikseen ja ihan käski mun jäädä sohvalle lepäämään... mun on niin paha mieli senkin puolesta... Toinen ottaa muutenkin niin syykseen tän ja sitten vielä tämmöinen päivä. Tottakai mä yritän olla ettei sattuis, mut...
  20. Hironea

Nonni, nyt ois pestyt siemenet istutettu. Vähän jäi käynnistä semmoinen erikoinen maku suuhun. Lääkäri tivasi multa ovulaatiotestiä, mutta ei mulle kukaan semmoisesta puhunut. Siinä sitten selvästi vähän närkästyneenä lääkäri juputti pregnylistä ja 36 tunnista jotain mistä en enää selvää saanut...

Yhteistyössä