Hakutulokset

1. A

keskenmeno?

Olen raskausviikolla 7 ja minulla alkoi verinen vuoto. Selkäni on myös kipeä, mutta maha ei, kivut ei ole pahoja ja vuotoa ei tule kauheaa määrää, mutta siteeseen asti kuitenkin tullut, ei siis kuitenkaan mitään ihan niukkaakaan ja vuoto on veristä, ei hyytymiä. Olisikohan kyse keskenmenosta? :(...
  2. A

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

:| Taidan nyt kyllä lopetettaa tämän testaamisen kokonaan. En malttanut odottaa aamuun joten tein tuon toisen digin mikä lojui kaapissa. 2-3 tuli tulokseksi, ei se tosin vielä ole mitenkään hälyttävää että ei tullu 3+ kun raskausviikot on vasta 5+1. :)
  3. A

Vaikuttaako digitaallisen raskaustestin tulokseen kuinka kauan on pidättäny? :( Minun pitäisi olla nyt raskausviikolla 5+1 ja tein viimeviikolla(4+5) testin jossa oli 2-3 ja nyt tein uuden jossa on 1-2 vaikka pitäisi olla tuo 3+. Tosin pidätin vain tunnin. Pelottaa hieman, vaikka mitään vuotoa...
  4. A

Apteekin oma kyseessä. :) Ehkä sitä sitten turhaa mietin, on kuitenkin nuo viivat vahvat, ei mikään haamulainen.
  5. A

Osaisiko joku kertoa, että milloin raskaustestin viivojen pitäisi olla yhtä vahvat, jos raskaus ok? Itellä yrityskierto 7 ja tein tiistaina positiivisen raskaustestin, selvä viiva tuli, mutta ei yhtä vahva kuin toinen viiva. Viiva ei ole myöskään kovin paljon vahvistunut, vähän. :) Nyt pitäs...
  6. A

kirjotin tänne jo aiemmin kun oviksen aikaan raskaustesti näytti plussaa. No taas mulle tapahtuu ja mietinkin että ehkä joku "kokeneempi" osaa auttaa. Testasin eilen ja toissapäivänä raskaustesteillä ja haamu tuli testeihin, aika himmeä tosin. No viime yönä alkoi menkat ja testasin kuitenkin...
  7. A

Osaisikohan joku kertoa, että onko nyt niin että raskaustesti näyttää oviksen? Itselläni menkat alkoi 2viikkoa sitten (pari päivää olivat myöhässä ja hieman niukemmat kuin normaalista mutta ihan kunnon vuotoa), no viime perjantaina päätin kuitenkin tehdä raskaustestin(david liuska) koska...

Yhteistyössä