Hakutulokset

1. I

*Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

Vauvat puolen pinosta Luulen et niinkuin tähänkin asti jotkut meistä tykkäisi kirjoitella täällä ja osa kertoilee kuulumisiaan facebookissa jatkossakin, ite en oo koko facebookissa joten olisin halukas jatkamaan täällä. Ja kuten aikaisemmin kirjoitinkin et jos halukasta (ja viisampaa) pinon...
  2. I

Onnea Cerine! Eilen neuvolassa pissassa hieman prot. plussalla ja verenpaineet luokkaa 150/100. Kotona kun verenpainemittari ni käski mittailla kotona ja soittaa tänään aamulla tuloksia. Mulla on aina ollu neuvolassa korkeemmat paineet kuin kotona ja niin oli nytkin. Kotona oli nyt luokkaa...
  3. I

Paljon onnea syysmyrsy, kultakurkku, minde ja josefia :heart: :flower: Olikohan muita vauvan saaneita..? onnea onnea kaikille! Täällä ei mitään oiretta mihinkään suuntaan, aika maltilla oon jaksanut odottaa vauvan syntymää, kun ei kipujakaan oo haittaamassa kummemmin. Tässä ne päivät menee...
  4. I

Tsempitykset kaikille joilla lähenevä synnytys antaa jo merkkejä! Me ostettiin tänään omakotitalo, JEE :) Kaupat tehtiin ja kuun vaihteessa päästään muuttamaan omaan kotiin! Tekemistä riittää ni ihan hyvä vaan toisaalta kun vauveli ei vielä oo syntynyt, kuhan saa kaikki sopimukset siirrettyä...
  5. I

Onnea tasapuolisesti kaikille vauvan syliin saaneille! :heart: Täällä ei edelleenkään mitään ihmeellistä, tasaista odotusta alaselkäkipujen kera. Mitään nännihierontaa tai petipuuhia miehen kans en uskalla harrastella ettei vaan aiheuta monen päivän"turhia" supisteluja niin ettei saa yöllä...
  6. I

Onnea olki vauvasta! :heart: ihmeotuksen kanssa samaa mieltä et ois kiva jatkaa matkaa vauvojen kuulumisten merkeissä tuolla vauvat puolella, eli tällasella julkisella puolella mis kuitenkin voi olla anonyymi, ite oisin ainakin messissä! Jos ois joku innokas kasaamaan pinon sinne, ite oon...
  7. I

Neuvolassa käyty, ei tarvi mennä ultraan, sf-mitta palautunut omalle käyrälleen, lääkärin mitatessa tais vauveli olla pyllypystyssä. Sydänääniä kuunneltaessa vauvalle tuli myös hikka, terkka sanoi ettei hänen urallaan oo tainnu kertaakaan tapahtua silleen :D ja opiskelija kysyi miltä vauvan...
  8. I

En kyllä ymmärrä miksi en päässyt kirjautumaan omalla tunnuksella vaikka ihan varmasti laitoin käyttäjätunnuksen ja salasanan oikein...kumma juttu, no olen nyt tällä nikillä täällä kun en vanhaa profiilia auki saanut, eli Inger=Ingeri :) Paljon onnea vauvan saaneille! :heart: Ja ihania...

Yhteistyössä