Hakutulokset

1. P

Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Täällä tosiaan tuo kp 22 menossa ja koko edellisen viikon oli jännää tuntemusta alavatsassa, sellasta "tuikkimista" vasemmalla puolella. Meni vähän ohi, että mikä noista oli se oviskipu, mutta en usko sen olevan mahdollista että viikon aikana ois 4 ovista :D Muutenkin parina päivänä oli etova...
  2. P

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Onnittelut myös yöperhonen- :) Selkeä haamunenhan se siellä!
  3. P

teiju22 Vähän kauempaa otettu kuva ois ollu ehkä selkeempi, mutta tuotakin kun aikansa tuijotteli niin ehkä jotain tositositooosi hailakkaa haamua alko näyttää. :D Mutta tosiaan tarkempi kuva vois kertoo paremmin :)
  4. P

Oikein lämpimästi tervetuloa mukaan Yynii :) Toivottavasti käynti on pikainen ja tärppäis nopeesti!
  5. P

Tuosta listasta vaan, niin mulla on nyt menossa kp 18 / 30-35 (ikinä tosin en oo varma venyykö pidemmäksikin...) ja vasta yk 1 :) Onnittelut plussasta Lauramom! :)
  6. P

Toive23 kyllä tuo mun mielestä ainakin haalealta haamulta näyttää! :)
  7. P

*Esikoista yrittämään 2013!*

Meikä ilmottautuu mukaan tännekin ja ihan mielelläni haluisin listoille mukaan :) Elikkäs oon 21-vuotias ja ihan vasta vajaa viikko sitten aloitettiin yrittäminen eli tällä hetkellä meneillään yk 1 ja ya 6/2013 Oikein paljon plussatuulia kaikille! :)
  8. P

Minäkin liityn mukaan teidän jengiin :) Ikää on siis 21-vuotta ja vauvakuume on vaivannu jo jonkin aikaa. Opintoja jäljellä vielä vuosi, mutta jos lapsi tulee niin se on sitten tullakseen! :D Ollaan siis yritetty vasta ihan muutama päivä, joten katotaan millon tärppää ;) Nyt on meneillään kp 15...

Yhteistyössä