Hakutulokset

1. Randomi Rane

Mistä siis tietää onko älykäs.

YouTube - Eppu Normaali & Pate - 20 vuotta sikana
  2. Randomi Rane

Ai sitten vasta. No mä voin odottaa.
  3. Randomi Rane

Oletko aivan varma?
  4. Randomi Rane

Heitäs pirruuttas, tai kokeeksi, mulle joku monimutianen tekstisi tai fakta.
  5. Randomi Rane

Hietäs piruuttas, tai kokeeksi, mulle joku monimutianen tekstisi tai fakta.
  6. Randomi Rane

Tämä siis etenkin tälle Algomalle: (ja itelle - tietty) No sitten kerta kiellon päälle vielä, kun esiin kuitenkin tunkevat aatokset sameat. YouTube - Tuomari Nurmio - Huono ihminen
  7. Randomi Rane

Tähän on muuten yvä rinnastaa. Ei ne pure ruokkivaa kättäkään,sanotaan, kuten myös, että ei korppi korpin silmää noki. ihminen kyllä nokkii toista ihmistä. Ja kyllä eläintenhoitajakin voi olla älykäs. Lienee vissiin ihan se ja sama mitä elukoille mongertaa, vaikka siansaksaa ja silti eläimen...
  8. Randomi Rane

No, sanonpa ja heittäisin tähän nyt niin, että ajattelukyky noin yleisemmin on älyä ja älykkyyttä. Se kun ei ole mahdollista ilman älyä ja sen laatu ja ulottuvuudet mäkyy älykkyytenä. Aika moni sentään jonkin verran kykenee. Jos siis on tapana paljon pohdiskella, niin saattaapi ollakin älykäs...
  9. Randomi Rane

Onhan sitä kovin älyllisyyttä tänne koetettu ladata ( tuon sätin lisäksi, tietty) mutta onko varsinaisesti älykkyyttä vielä esiintynyt. Kuka tunnistaa?
  10. Randomi Rane

Ratkaisin juuri elämän paradoksin

No mitä onnellisuus on? Mitä kellekin. Mikä määrä kullekin ( tarpeeksi). Liian vähästä kuulee valitusta. Voiko olla liikaa. Riittääkö mikään?
  11. Randomi Rane

Ratkaisin juuri elämän paradoksin

On elämässä muutakin kuin ääripäitä.
  12. Randomi Rane

Pitää vain tietää olevensa riittävän älykäs. Kaikki muu asennetta ja asenteesta kii. Moneti näkemäni fiksut ovat pikemminkin kokeneet olevansa riittämättömän älykkäitä. Ei kiva sekään. Hyvällä asenteella siitäkin ovat selvinneet.
  13. Randomi Rane

sähkökiuas

No voi sen huuhtoa ensin - valele vedellä. Itse kyllä saattaisin uusia kivet kokonaan. Saattaa olla vähän rapautuneet kivet jo. Uudetkin kannattaa pesaista ennen kivitilaan latomista.
  14. Randomi Rane

Onko kukaan muu jouluaattona lapsetta?

Minä. Sillä erotuksella, että jouluaattona minua lapsettaa.
  15. Randomi Rane

Miten meillä on niin iso sähkölasku? Meillä on suora sähkölämmitys + takka ja ......

Vielä tämä tähän, että aloittajakin varmasi noteeraa. Arvausta oli kovasti ilmassa, mutta kytkentä kuitenkin näyttää siis olevan ok. Siltä osin selvityspyyntöihin ei pidä mennä. (eli se hold you horses) Asia kuitenkin kiusaa minua edelleen. Varaajan toiminta minusta kun käytännössä ei...
  16. Randomi Rane

Miten meillä on niin iso sähkölasku? Meillä on suora sähkölämmitys + takka ja ......

nooh...eipä musta ainakaan kovin paljon apua vielä ollut...kiitä Majuria.
  17. Randomi Rane

Juuri näin - hoksasin itsekin vasta tuon Majurin viestin jälkeen katsoa uudelleen. Kahde vaiheen välille kytkettynä on 400V ja silloin se on kytketty täydelle teholleen. (Aloittaja huom: Se siis taitaakin olla täydelle teholle kytketty, eli ok) Vaiheen ja nollajohdon välille kytkettynä se...
  18. Randomi Rane

Taitaa ollakin - tuollaisia kytkentöjä vain maallikko ei useinkaan näe. Kaksi vaihejohdinta on siis liitetty toisiinsa, jolloin jännite on 400V. (Pääjännite, eli jännite kahden vaihejohtimen välillä). Eli voimavirtakaapelin nollajohdin tuossa onkin vapaana , eli vaih yhden vaihejohtimen ja...

Yhteistyössä