Hakutulokset

1. T

Maalismussukat - syntyneet

Kiitos kamiliyalle unikouluohjeista! Täytyy varmaan kokeilla viimeistään tuossa parin kuukauden päästä, kun meinaan yösyötöt jättää pois, ellei likka sitä ennen siihen rupea itse. Meillä on ollut viimeiset kaksi viikkoa huimaa kehitystä motoriikassa, minkä takia yöt onkin muuttuneet jälleen...
  2. T

Löytyykö Suomesta tosiaan päiväkoteja, joissa vauvat saavat nukkua ulkona päikkärinsä? Hieno homma. Perhepäivähoidossa se varmaan onnistuu useimmin, mutta että isommissa "laitoksissa"... On aina niin kova totuttelu niihin sisäpäikkäreihin. Me kun ollaan kotihoidossa vielä piiiiiiitkään, niin ei...
  3. T

Onnea taas uusillekin plussanneille!!!:flower: Mahtavaa kuulla taas raskausjuttujakin. Meillä kun se kuuluu menneisyyteen, niin on kiva ikään kuin elää sitä uudelleen muiden kautta.;) Meidän perheelle kahden lapsen kokoonpano on täydellinen eikä sitä osaa kaivatakaan siksi lisää. Raskaus tuo...
  4. T

FA: miksi ei vaippaihottumaan sinkkivoidetta? Mielenkiinnosta kyselen. Se oli apteekin ja neuvolan eka ohje. Meillä kun ei perusrasvat, Bepanthen ja ilmakylvyt auttaneet. Sitten sinkkivoiteella saatiin ihottumaan kuiva pinta ja sen perään rasvaisempaa rasvaa ja vaippamerkin vaihto, niin johan...
  5. T

Parin päivän juhlimisen ja herkuttelun jälkeen on aika palata perusarkeen. Rytmin ja rutiinien rikkoutumisen todellakin huomaa. Esikoisella ei meinaa uni tulla iltaisin ja sitten ollaan kärttyisiä pitkin päivää, kun päikkäreillekään rupea. Ruuan syöminenkin on ollut vähän niin ja näin, kun...
  6. T

Meillä ollaan viikonlopusta istuttu ilman tukea. Jonkun aikaa likka on noussut maasta itse istumaan, mutta on aina kellahtanut sitten kylkimakuulle tai vatsalleen. Nyt sitten pysyy jo istuenkin, kun oivalsi, että pysyy paremmin pystyssä, kun laittaa jalat kunnon haara-asentoon. Tänään ekan...
  7. T

Tintti83: mulla alkoi hoitovapaa 9.12., kun isäkuukauden takia siitä lopusta nipistettiin se 12 arkipäivää pois. Muuten olis alkanut vasta jouluna. Olen hoitovapaalla syyskuun alkuun vuoteen 2013 eli 1v8kk vielä. Jeeeee! Ja sitten on vielä se mahis, että jatketaan vielä viimeinen puolivuottakin...
  8. T

Mindi83: voisiko olla ihan rintatiehyen tukos? Mulla on ollut tukoksia varmaan toistakymmentä kertaa, muttei koskaan antibiottikuuria vaativaa rintatulehdusta. Toki jos tukosta ei saa kotikonstein hoidettua, niin siitäkin ennen pitkää seuraa rintatulehdus. Oireet ovat hyvin samantyyppiset...
  9. T

Omasta puolestani myös paljon onnea raskautuneille! Jäänyt kaikessa tohinassa onnittelut unohduksiin.:ashamed: Mä näin viime yönä unta, että päätettiin kuitenkin yrittää kolmatta lasta ja me saatiin neloset! Huh, oli lievä helpotus, kun heräsin aamulla! Ehdin nimittäin unessa jo kokea ihan sitä...
  10. T

Meillä on tuo Britaxin Multitech vuosimallia 2009 Isofixillä. Muistelen kans ihmetelleeni, että arvosana oli tälle istuimelle tyydyttävä. Kuitenkin kun miehen kanssa niitä arvosteluja luettiin, niin kohdistuivat lähinnä siihen, että se on hankalaa asentaa ja että virheasennuksen riski on...

Yhteistyössä