Hakutulokset

1. M

Häät ILMAN ALKOHOLITARJOILUA!

Meidän häissä oli alkumaljat, ruoan kanssa anopin kotiviiniä ja sitten myöhemmin illalla boolia. Itse en olis latiakaan upottanu toisten kännäämisiin, mutta mun isä ja appiukko halusivat hoitaa boolin paikalle, niin annettiin heidän se tehdä. Voisi olla ihan asialliset häät, jos vieraat tai...
  2. M

Saattoi tulla lapsivettä.. Tää likka lähtee tarkastukseen nyt

Kaikkia hulluja sitä maailmaan mahtuukin :o Paljon tsemppiä sulle ÄitiysLomalainen ja ilmoittelehan sitten miten meni :heart:
  3. M

tein sit eläinsuojelu ilmotuksen

Ymmärrän täysin, että oot ilmoituksen tehnyt mut mistä koirasta mahtaa olla kyse? Toki on aihetta huolestua jos koira ei saa ruokaa eikä huomiota, mutta tuo ulkonaolo tuossa pisti mun silmään. Meillä on 5 koiraa, jotka normaalioloissa (siis jos ei tulipalopakkasia) ovat päivät ulkona ja kaksi...
  4. M

Minkä ikäisenä eroon yövaipoista?

Meillä oli esikoinen 1,5-vuotiaana kuiva päivisin ja 2-vuotiaana myös öisin. Tykkäsi kovasti pottailusta ihan pienestä pitäen. Sai potan 1-vuotislahjaksi ja kiipesi sinne aina istumaan vaipankin kanssa. Tää nuorempi on nyt 1 v 2 kk ja kovasti yritetään pottakouluilla, vielä heikoin tuloksin...
  5. M

**KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

Mä täällä lasken päiviä, että kehtais jo varata ekan neuvolan. Tää kun on jo kolmas raskaus, niin ei heti kahdeksan viikon kohdalla kannata mennä. Nyt viikkoja ois 6+2... Molemmista pojista sydänäänet on kuuluneet ekassa neuvolassa jo viikon 10 huiteilla, joten jos sinne tähtäis nyttenkin. Ekaa...
  6. M

**KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

Heissan :wave: Mulla on LA 28.6.2009 ja lapsi on meidän perheen kolmas. Sairaala on vielä vähän auki, koska Loimaalla ei enää ensi vuonna synnytetä. Tyksiin ilmeisesti yrittävät mua, mutta ei oikein houkuttele, kun oon lähes varma, että jälleen tulee suunniteltu sektio. Vammalaan yritän...
  7. M

gallup:minkälaisia autoja teillä joilla 3 lasta

Kuule spirre! Capriceen mahtuu upeasti ja on mielettömän hyvä ajaa. Kannattaa vaan nykyisillä bensan hinnoilla hommata diesel ja vielä 2+3 pakuksi rekisteröity, niin on halpa ylläpitää. Meillä oli pitkään haussa joko tuollainen tai vani, mutta vani sitten löytyi. Parempi niin, koska tarvitaan...
  8. M

lemmikit ja raskaus

Mäkin oon jättänyt kissojen laatikon putsauksen miehelle, mutta muuten hoidan elukat niin kuin ennenkin. Tavallinen käsihygienia on ainakin riittänyt siihen, että nuo kaksi poikaa ovat ihan normaaleja tapauksia. Eiköhän tämä kolmaskin sitten...
  9. M

Minkäikäinen kun sait lapsia???

Mä olin 21 v. kun esikoinen syntyi ja toisen kohdalla olin just täyttänyt 25 v. Jos kaikki nyt menee hyvin, niin oon 26 v. kun kolmas syntyy :heart:
  10. M

Miten kerroit raskaudestasi vanhemmillesi

Ekan kerran mun äidille kertoi itse asiassa mun sisko. En halunnut itse vielä siinä vaiheessa kertoa, mutta juttu tuli julki vähän vahingossa. Isän kanssa en silloin ollut väleissä, mutta halusin hänen kuitenkin tietävän, joten kirjoitin kirjeen. Molemmat olivat ihan innoissaan oletettavan...
  11. M

Minä päivänä olet syntynyt?

1.8.1982 Outoa ettei silmiin osunut yhtään samaa päivää, monesti muuten oon törmännyt ihmisiin, jotka juhlivat samana päivänä =)
  12. M

Minä oon nyt varavaltuutettu

Onnea sulle, tiedän tunteen! Mäkin olin ekaa kertaa ehdolla pienellä paikkakunnalla pienen puolueen listoilla ja pääsin myös varavaltuutetuksi. Mahtava fiilis!
  13. M

82-syntyneet äidit pks:)

Mä oon myös syntynyt -82 :wave: Meillä on 2 poikaa, 1 vee ja 5 vee. Ensi kesänä pitäis tulla vielä kolmas, poika todennäköisesti. Isännässä kun ei tunnu olevan sekatyömiehen vikaa :laugh: Asustellaan täällä Varsinais-Suomen laitamilla.
  14. M

Nyt kun on ollu puhetta lasten nimistä,niin entäs kotieläimet? =)

Meillä on kissat Sulo, Pörrö ja Viiru, Kaukasianpaimenkoirat Arttu ja Stina, kolme sekarotuista koiraa Iitu, Rolle ja Late sekä vielä yksi nimetön gerbiili...
  15. M

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

Minä 26 v., mies 30 v. ja pojat 12/03 sekä 8/07. Yhdessä ollaan oltu 3/01 lähtien ja ensi kesänä ois tulossa kolmas lapsi jos kaikki menee hyvin...

Yhteistyössä