Hakutulokset

1. H

Ka a k k o i s s e u d u n v a u v a t :)

Tosi ankea aamu, ei meinaa millään jaksaa herätä kun ulkona on pimeetä ja näyttäs vähän myrskyisältäkin tuo ilma...No myö ollaa Manun kanssa herätty tässä parin päivän aikana vasta ekan kerran 6 jälkeen syömään ja siitä sitten jatkettu unia vielä 9:ään asti =) jotain hyvää tässäkin on kun tytöt...
  2. H

Kiva oli taas nähdä muitakin naamoja kuin näitä mein lapsukaisia, kiitos "kahvi"seuralle =) cuplatonia meillä annetaan enää harvakseltaan. 3 päivää oltiin ilman ja ei mitään ongelmia. Nyt vaan Manu oli pari päivää kakkaamatta, kovasti kyllä yritti punnata mut ei mitään tullu niin annoin sit...
  3. H

Moikka En oo kerenny koneelle ollenkaan muutamana päivänä kun oli noissa ristiäisissä sen verta hommaa mutta tuohon tapaamiseen sen verran että miten olis Keskiviikko 4.10 klo. 9.30?. Ja omalta osalta voin sanoa että meijän poppoon saapuminen ajottuu siihen 9.30-10.00 välille, miten tuo...
  4. H

Heippa Hienon nimen on Heili teijän vauveli saanu :) ja hurjasti on kyllä poika kasvanut. Aloin tässä miettimään että minkäköhän takia meijän poitsulla ei ole 2 kk neuvolaa ollenkaan :\| Viimeksi oli 6viikon tienoilla ja seuraava onkin sitten vasta 10 viikkosena ja se on lääkärikäynti. Millos...
  5. H

Tapaamisesta sen verran että mulle sopii sama aikataulu kuin Heilille eli 12 aikaan pitäs olla jo kotosalla että kerkee vastaanottamaan koululaisen. Päivällä ei muuten mitään väliä. Ehdotelkaa päiviä? Hellu
  6. H

Heili vasta nyt luin kaakkoisseudun kuulumisia, taitaa olla aika myöhästä nyt kyläilylle :laugh: Mun helpotukseksi mies yllättäen tulikin tänään jo kotiin, oli niin ikävä tuota pikkuherraa kuulemma... Niin ja toivotaan että antibiootit nyt puris tuohon tulehdukseen. Tulehdukset on ikäviä...
  7. H

Moikka Nyt on tän viikon neuvolareissut tehty. Käytiinkin tän viikon aikana kolmeen kertaan siellä :\| . Äsken käytiin Manun neuvolassa ja hienosti oli taas poika kasvanu, yli puol kiloo tullu painoo 2 viikossa eli nyt 4840g ja pituutta oli tullu 1cm :D, nyt 56cm. Otin tuon meidän pienemmän...
  8. H

Moikka Heili juu ilmasta on kulkea linkillä rattaiden kanssa =) ja ainakin tänne kivisalmen suuntaan tulee matalalattiabussi aina, tai ainakin mulle on aina sattunut :) Mä kuljen aika paljon linkillä rattaiden kanssa kun se on niin helppoa vaan hypätä linkkiin eikä tarvi noita rattaita...
  9. H

pikkumyy meillä kans samanlainen pulauttelija. Ihan hirmu määriä puklaa tuo meidän poitsu välillä. Vaatteet, vauvan sekä omat, menee monta kertaa vaihtoon päivän aikana :\| Hyvin tuo silti näyttää kasvavan, kuukaudessa painoa tullut yli kilon verran :) Kai mä sitte "tyrkytän" liikaa tissiä...

Yhteistyössä