Hakutulokset

1. kuppikakku

Toinen lapsi 2014?

PikkuR Jospa menkat jättäs alkamatta ja parin päivän päästä testikin näyttäis plussaa! Mikä dpo/kp teit plussatestin esikoisesta? RauRau Mulla on myös nuo viikon kestävät menkat. "/ Inhottavaa, kun toiset selviää kolmella päivällä! Tsempit oviksen metsästykseen! :) Dolly04 Ei näitä...
  2. kuppikakku

Toinen lapsi 2014?

kuppikakku.........kp30/34....................yk 4.............25............10/12
  3. kuppikakku

Toinen lapsi 2014?

PikkuR Täällä dpo 9 ja musta tuntuu et vuosisadan pahin ärripurri ja karkkihampaan kolotus puskee päälle täysillä! :( Eiköhän punaiset päivät saavu tännekin viimeistään ensiviikon alussa. Huokaus, se siitä maagisesta neljännestä kierrosta sitten. On kyllä paska fiilis ihan jo etukäteen...
  4. kuppikakku

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Tuolta 33-sivulta löytyy tuo mun "piinapäivis", jos jotakuta kiinnostaa seurata. ^^ Päivittelen päivittäin.
  5. kuppikakku

candylle hirveästi tarrasukkia!! :) Jospa minäkin tästä kierrosta plussaisin.
  6. kuppikakku

Toinen lapsi 2014?

RauRau Eikös se kiinnittyminen tapahdu dpo 6-9 jos on tapahtuakseen? Nyt onkin hyvä itsellä tarkkailla tuota luteaalivaiheen pituutta, kun sain hymynaamalla + muilla ovisoireilla todistettua itselläni oviksen. Mut kannattaa tuo ehdottomasti tutkituttaa lääkärillä, niin ne auttaa sitten sen liian...
  7. kuppikakku

nuorallatanssija Koitahan jostain repiä se kärsivällisyys! ;) Odottavan aika on pitkä, niinhän sitä sanotaan. Ja kannattaa muistaa et se HCG ei välttämättä kaikilla nouse niin nopeasti entä toisilla. Odottele pari päivää ja teet uuden testin ellei menkat oo alkaneet. Tsemppiä! :)
  8. kuppikakku

Toinen lapsi 2014?

RauRau Jaa'a, koskahan tuota uskaltais?! :confused: On meinaan ehtinyt jokusen negatiivisen tekemään tässä syksyn aikana. "/ Kierto on nyt asettunut tuonne 33-34 tienoille, et jos odottelis huolella jonnekin kp 35-37 asti. Vois ainakin hyvillä mielin pissata tikkuun. Pahallehan se nega toki...
  9. kuppikakku

Toinen lapsi 2014?

Täältäpä hyppään joukkoonne kuumeilemaan! Kerkesin hetken viihtyä tuolla pikkukakkosta yrittävien/kuumeilevien joukossa, vaan he päättivät perustaa ketjun pitempään yrittäneiden kesken, niin minä sieltä jouduin sitten hyppäämään pois. "/ Toisesta lapsesta olen haaveillut varmaan jo pian...
  10. kuppikakku

candy On se ainakin mulla toiminut! :) Kun olen ollut raskaana, se on sen kertonut, ja oonpahan negankin sillä tehnyt. Tsemppistä kovasti, et pieni matkaaja tarttuis lujasti kyytiin ja pysyttelisi turvallisesti mukana loppuun saakka!
  11. kuppikakku

candyqueen Juu ei tuo kyllä pelkkä viivanpaikka oo, väriähän tuossa on mukana! Onnea! :heart: Oisko digitestin paikka piakkoin?
  12. kuppikakku

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol. 29 <3

Kuppikakkuselle on näemmä lipsahtanut yks kp liikaa. Tänään siis menossa _VASTA_ 27/34 (oliski jo 29..). Dpo 7. Ei mitään oireita, eilen jotain tuntemuksia oli alavatsalla jotka pää tulkkas tietty kiinnittymiskivistelyiksi.. :D Ei se oo tärpänny kuiteskaan, en jaksa ees uskoa.
  13. kuppikakku

candyqueen Minkä merkkinen raskaustesti se oli? Jos siinä haamussa on selkeästi punaista väriä, niin se on positiivinen. Väärät positiiviset on kyllä tosi harvinaisia! Mulla on yhet halpisliuskat sellaisia, et niissä näkyy viivanpaikka todella selkeästi, mut viivanpaikka on harmaa, siinä ei ole...
  14. kuppikakku

Mä ajattelin tehdä testin vasta parin viikon päästä! Niin monta kertaa tehnyt aikaisin testin ja se sit näyttänyt negaa tai epämääräisiä viivanpaikkoja.. Sit on stressi huipussaan ja pasmat sekaisin! "/ Sit on ainaki viikon menkatki jo myöhässä, ni voi jo testata - ihan oman mielenrauhankin takia.
  15. kuppikakku

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol. 29 <3

Vieläkö mahtuu mukaan? :) Täällä kovassa pikkukakkos-kuumeessa oleva kotiäiti! :wave: Esikoistytär syntynyt 10/12. Tällä hetkellä yk 4 menossa, kp 22/34 (dpo 2). Jännitys on kova, koska tää neljäs kierto oli se "maaginen", mistä esikoinenkin sai alkunsa. <3 Tosi vahvat ovisoireet, jotka...
  16. kuppikakku

Ovulaatiotesteistä!

Minulla ainakaan ei liuskatestit toimi! Olen kokeillut davideja sekä niitä one-steppejä, ja ne eivät kohdallani näytä mitään! Aina piirtyy sellainen haalea viiva, olipa sit ovis tai ei. "/ Digitestillä (CB) bongasin tässä kierrossa oviksen, liuskatesti ei näyttänyt mitään muuta ku sitä samaa...
  17. kuppikakku

Uutena huhuilen tähän ketjuun! :) Mistähän tuota alkaisi.. Noh, tällä hetkellä yk 4 menossa, vauvakuume kova! Viimeiset kolme kiertoa olleet säännölliset 33-34 päivää. Tämä neljäs kierto on nyt aika maaginen, koska juuri neljännestä kierrosta raskauduin viimeksi. :heart: Voimakkaat...

Yhteistyössä