Hakutulokset

1. H

Ivf hoitoja lapsettomille

täältä tausta huutelen Neppu jee plussa :heart: koko sydämmestä onnea teille:heart: :kiss:
  2. H

Clomittaret 2013

hydra kiitos :) luin samaisen uutisen ja aivan järkyttävää,miten joku edes voi olla nuin julma ja itsekäs. pistänyt silmälle myös semmonen et nyt paljo suomalaiset myös tappanu/murhannu lapsia ja sit juuri kukaan ei saa tuomiota kun ollut syyntaketon, no jep jep.
  3. H

Clomittaret 2013

skorppari oon tosi pahoillani :hug: voimia sinne <3 toivotaan et se ivf tois viimestään sen tuhisijan syliin :hug: mutta mutta se HAIKARA sais ottaa sen kartan kauniiseen jalkaansa kahtoa mihin niitä lapsia oikeasti toivotaan eikä kuskailis niitä kaikenmaailman narkkareille :stick: on. eli...
  4. H

Clomittaret 2013

Neppu voi ei,mut toivottavasti on vaaratonta :) mä oon kerran testannu sillä, ihan ok testi. toivotaan sulle plusaa siihen <3 mä aattelin huomena tehä pregchekin, jos vaa ei vuoto ala. Tänää oli ainaki vielä aamulämpö 37,1 nii en usko et ainakaa vielä huomena alkaa, tai eihän sitä koskaa tiedä...
  5. H

Clomittaret 2013

mimmuskaine juu niin on ollut hyvän mittainen :) käsitin vähä väärin,sori :ashamed: Hydra pahoittelut vuodosta :( mulla myös ultras ensikäynnillä. ansku musta kans tuntuu et tää kirto ei lopu ikinä :D
  6. H

Clomittaret 2013

Ambrosia Paljon voimia sinne vielä <3 Toivottavasti olet saanut nyt nukuttua :hug: Niian Täälä pidetään peukkuja että nyt onnistuu :heart: Mietin myös että voiko irrota "jälkikäteen" kun pe oli kivut selvästi vasemmalla ja sitte oikeallahan oli vielä myös folli joka oli vähän pienempi ja sit...
  7. H

Clomittaret 2013

Hydra Ihan hyvin, ollut aika paljon muuta huolta nii ei oo oikee kerennyt piinailla. Tosin ei kyllä toiveetkaan oo kovin korkealla ku ei kotona tullut tehostettua ollenkaan, lisäksi on 12pv antibiootti ja panadolia syönyt aika urakalla nii ei kai sinne mitää oo tarttunut tai tartu. NiQ Aivan...
  8. H

Clomittaret 2013

Ansku pahoittelut :( Toivotaan että annostus osuisi ens kierrossa kohalleen :) Niian Onnea inssiin :) Meillä myös riidellään ja välillä tyhmistä mitättömistä asioista. Mut se on ihan normaalia elämää. Sillon ku stressitaso on suuri nii tulee helposti sanottua ikävästi tai kuulija ymmärtää...
  9. H

Clomittaret 2013

Maria tervetuloa :) mulla ei aukkari sattunut yhtään. ei edes jälkeen päi tullu kipua. olin muistaakseni ottanu 500mg panadolin. Ansku mä olen kattonut sen elokuva, piti oikee varta vasten tilata. Oli kyllä todella tunteita herättävä. Vasta luin myös tuon Ihmeet tapahtuvat muille- kirjan...
  10. H

Clomittaret 2013

Tohon pregnyl keskusteluun sanoisin et mulle se laitettiin samalla kun inssi tehtii, joka on mielestäni hiukan myöhään. Ovis kivut tuli tosiaan vasta 44h tunnin päästä :/ Hydra voi oispa ihanaa ku sulle selkee plussa tulis :) :heart: Millon meinasit testailla uudestaa? Tsemppiä muille...
  11. H

Clomittaret 2013

Ansku Kiitti :) ONNEA folli ultraa :heart: Hydra meilläki oli vaa 1,5 vrk :D ku eiks se pitäs vähintää olla kaks, no mut sama se kuhan nyt vaa tärppi kävis :) sullahan alkaa kohta olemaan tosi piinapäivät :) Vauva haaveissa kiitos :) Paljon onnea myös sulle folliultraa, kyllä sieltä komee...
  12. H

Clomittaret 2013

NiQ Tsemppiä tulevaan folli ultraa :) Ansku hali sulle <3 eiks sulla ollu pe se folli ultra? Jos sielä ois valio yksilö sillo oottamassa :) Hydra Kiitti, tsemppiä myös sulle :) Meillä oli (a+b) 90% ja sit niitä oli 14milj. pesun jälkeen. Ajateltii et se johtus siitä et pidättäytymis aika...
  13. H

Clomittaret 2013

Hipsunhöpsy pahoittelut ja voimia :hug: Huomiselle vois mulle päivittää dpo 1. Nii hydra muistatko paljonko teillä oli pesun jälkeen siittiöitä?
  14. H

Inseminaatio 2013

Mukavaa ku täällä on useampia piinailijoita yhtä aikaa, luulis nyt jo jollekkin tärppäävän :) Meillä oli tänään kolmas ja viimeinen inssi. Toiveet on ehkä hiukan paremmat kun viime inssissä. Eilen ultrassa näkyi vasemmalla 2x17mm ja yks 20mm möykky jota lääkäri epäili et on jäänne viime...
  15. H

Clomittaret 2013

Hipsunpöpsy Paljon onnea :heart: Ansku Eikä :( Toivotaan et ne vielä innostus kasvupyrähdykseen ja pääsisit inssii :hug: Minustakin limis on hyvä. ON: Tänään oli ultra (kp11) ja löyty kolme follia ja joku epämääränen "möykky". Lääkäri eipäili sen olevan puhjennut folli(?) joka oli...
  16. H

Clomittaret 2013

Anne Elliot ja Niian samanlaisia ajautuksia myös täällä. Turhauttavaa kun mitään vikaa ei löydy nii hankalahan sitä on "korjata" tai edes yrittää. Käy myös välillä mielessä että vika on jossain soluissa, kromosomeissa yms. et sitä ei vain löydetä :ashamed: Hydra Aivan huippu hyvät...
  17. H

Clomittaret 2013

Malla pahoittelut :hug: Mimmuskainen negapahoittelut, toivottavasti se plussa kuitenki vielä tulis :) Neppu Tsemppiä piikittelyyn :flower: Hydra Jee, mahtavaa :) toivottavasti miehesi selkä paranis ja saisitte "hommat hoidettua" :)
  18. H

Clomittaret 2013

Neppu on vielä yksi inssi tässä kierrossa mut sen suhteen en elättele mitää ihmettä. ja sen jälkee ivf jonoon joka on noin 4-5 kuukautta. NiQ toivottavasti sun "viivanen" merkkais jotain :) ite sain samalla testillä myös aika hyvin näkyvän viivan punavärin kera mut siitä ei paljo iloa ollu.
  19. H

Inseminaatio 2013

Anastacija Paljon onnea :heart: Fiia ja vauvayritys pahoittelut :hug: Täällä ei myöskään toinen inssi tuottanut tulosta :/
  20. H

Clomittaret 2013

Kylläpäs täälä on ollu vilkasta :) Ensinnäkin Luna ja Hempukkaine Aivan mahtavaa :) Sydämmestäni toivotan teille paljon onnea, Nauttikaa naiset :) :heart: Niian, NiQ ja Mimmuskainen Plussatuulia ja tsemppiä piinapäivii :) Nyysy ja Neppu Tsemppiä ja voimia ivf hoitoihin :flower: minulla...

Yhteistyössä