Hakutulokset

1. A

Ivf/icsi vkolla 51???

Hei Pulmu! Eiks meillä ollut sekä punktio että siirto samoina päivinä, silti eri testipäivät..? Mulle sanoivat klinikalta että vasta kuudestoista päivä siirron jälkeen kannattaa testata. Tosin ajattelin joka tapauksessa käydä veritestissä vaikka tekis kotitestinkin.. Kyllä tuolla vessan...
  2. A

Ivf/icsi vkolla 51???

Huomenta! Täällähän oli ikäviä uutisia, voimia ja :hug: On tämä epätietoisuus kyllä kauhea tunne, tottakai sitä plussaa odottaa, mutta minä olen kauhean huono odottamaan ylipäätänsä mitään. Vielä testiin niin monen monta päivää.. Mun mies oli eilen illalla jo ihan kypsänä kun mietiskelin...
  3. A

Ivf/icsi vkolla 51???

Heissan! Älähän Pulmu masentele etukäteen. Minä tulin tänään töihin kun tuntuu että pari päivää on vain syönyt ja syönyt.. Minulla rinnat on olleet viime perjantaista asti kipeet, mutta muuten ei ole oireita ollut. Pitkä aika odottaa testipäivään asti.. Toivottavasti saataisiin kaikki kauan...
  4. A

Ivf/icsi vkolla 51???

Huomenta! Siirrosta tulin juuri kotiin, molemmat olivat nelisoluisia ja hyvälaatuisia, ei lääkäri suostunut siirtämään kuin toisen vaikka pyysin molempia ja toinen laitettiin sitten yksinään pakkaseen.. Nyt ei kai sitten voi muuta kuin vain odotella. Testipäivä on 5.1.2007
  5. A

Ivf/icsi vkolla 51???

Heissan! Melina: Minulla ei ole omakohtaista kokemusta mutta kuulostaa kyllä ainakin minusta oudolle, ehkä kannattaisi keskustella jonkun toisen lääkärin kanssa. Pulmu: Millainen olo on? Toivottavasti jo parempi, ja huomenna siirtoon ;) Minulle soitettiin aamulla labrasta ja meillä molemmat 2...
  6. A

Ivf/icsi vkolla 51???

Täälläkin punktiosta selvitty, mulla ei kuitenkaan saatu kerättyä kuin kolme, joista yksi ei ollut vielä kypsä. Toivottavasti kuitenkin päästään siirtoon keskiviikkona. Aamulla soittavat meille klinikalta. Jännittää. Minulla jo melko hyvä olo. Nukkunut olen melkein koko päivän, mies on onneksi...
  7. A

Ivf/icsi vkolla 51???

Heissan! Minä olin tänään taas ultrassa ja ilmeisen hyvin on auttanut pienet lääkeannokset ja osan munasolujen alasajo kun tänään ultrassa vain viisi hyvän kokoista ? ja sit loput niin pieniä ettei ne mitenkaan ehdi valmiiksi. Tänään ja huomenna vielä pistän Puregonia 75 iu:ta ja Lugesteronia...
  8. A

Ivf/icsi vkolla 51???

Huomenta! Hyperissa vatsassa oli nestettä (näkyi selvästi ultrassa) ja maha oli tosi turvoksissa ja kipeä, liikkuminen teki kipeää. Lepoa ja nesteitä hoidoksi. Olin kaksi viikkoa sairaslomalla. Minä olen nyt seurannassa koko ajan, piikityksen ajan pari kolme kertaa viikossa käyn ultrassa...
  9. A

Ivf/icsi vkolla 51???

Hei Kaijukka! Olen pahoillani puolestasi. Toivottavasti löytyy oikeanalainen hoito vielä. Hoidon keskeyttäminen on tosi turhauttavaa, tiedän tunteen. Minä taas kävin tänään ultrassa ja minulla taas päinvastainen ongelma eli follikkeleita monta kymmentä, alkaa jo tuntua mahassa kun isoimmat oli...
  10. A

Ivf/icsi vkolla 51???

Hei! Minäkin aloitin tänään pistämään Puregonia 100 iu:ta/pv, koska kun kävin aamulla ultrassa niin siellä taas näytti tilanne siltä, että munarakkuloita tulee paljon.. alkoi taas pelottaa koko hoito. Lääkäri sanoi, että yritetään jotenkin pudottaa osa pois kyydistä.. mitenkähän se lie...
  11. A

Miten nopeasti pääsee tutkimuksiin?

Hei! Endo ei yleensä näy ultrassa. Eikä lääkärit kovin helposti laita lähetettä laparoskopiaan saatikka diagnosoi endoa ainakaan ilman sitä. Minulla itselläni oli endo luultavasti oireista päätellen ollut kauan, mutta vuosia julkisilla eri lääkäreillä käyneenä ei kukaan siitä minulle edes...
  12. A

Ivf/icsi vkolla 51???

Heips kaikille! Jokos olette aloittaneet pistokset? Mites Kaijukalla onnistui eka pistäminen? Äkkiä siihen kyllä oppii ja tottuukin. Minulla on lääkkeinä siis Puregonia 100 iu:ta/pvä ja sen rinnalle Orgalutran pistos, jotka molemmat aloitan vasta ensi viikon alussa kun lyhyellä kaavalla...
  13. A

Ivf/icsi vkolla 51???

HEIPS! Minä kävin apteekista ostamassa lääkkeitä 1300 eurolla, toivottavasti kela hoitaa papereiden käsittelyn nopeasti.. Minä kun en saanut mitään lappuja sieltä vaan saan rahat takautuvasti vaikka maksukatto on jo täyttynyt.. Muuten voi joululahjat jäädä vähiin :( Minä aloitin lääkkeet...
  14. A

Ivf/icsi vkolla 51???

Heissan kaikille! Meille lääkäri sanoi jo viime hoitokerralla ettei siirretä kuin yksi alkio, koska kaksoisraskauksien riskit on niin paljon suuremmat. Ja koska ikää ei kuulemma ole vielä paljoa niin eivät edes suostuisi siirtämään kahta(?!). Ja varmaan myös se vaikuttaa ettei ole ennestään...
  15. A

Ivf/icsi vkolla 51???

Moi! Mulla on siis lyhyt kaava, joten en sumuttele. Kun viimeksi sain sen hyperin :( Aloitan maanantaina 27.11 lääkken Primolut Nor 10 mg/pv viikon ajan, jolloin kuukautiset alkaa 6.12? ja 7.12 aloita pistämään Puregonia 100 IU/pv, ultraan menen 8.12, 12.12 ja 15.12 ja hoitosuunnitelman...
  16. A

Ivf/icsi vkolla 51???

Heips Pulmu! Sama juttu täälläkin, että kela korvaa lääkkeet takautuvasti kun toimittaa kuitit.. Mä luulin myös, että ne saa suoralla korvauksella apteekista kun katto täyttynyt :(
  17. A

Ivf/icsi vkolla 51???

Eihän tässä muuta voi kai kun odotella hoitojen alkua.. Mulle tuli vain sellainen asia mieleen, että onks oikein tehdä menkat lääkkeillä jos vaikka olisinkin tullut raskaaksi tässä välissä? Tietysti vähän huono tuuri olisi kun ei ole 2,5 vuoteen tärpännyt sitä ennen..mut eihän sitä koskaan...
  18. A

auttakaa kanssa sisaret

Meillä lääkäri ehdotti kahden vuorokauden taukoa sekä testeissä että inssissä..
  19. A

Ivf/icsi vkolla 51???

Millaisissa fiiliksissä muut menee näin maanantaina..? Minä kävin taas tänään lääkärissä ja ultrassa, uusi hoitosuunnitelma menee nyt alustavasti niin että seuraavat kuukautiset tehdään lääkkeillä viikolle 49.. jolloin Puregonin pistäminen alkaisi keskiviikkona 6.12--> ja punktio olisi viikolla...
  20. A

Onko tietoa..?

Kävin tänään taas ultrassa jossa seurattiin onko follikkelit yhä kasvaneet, mutta tilanne oli onneksi pienenemään päin, vähän nestettä kerääntynyt vatsaan. Sairaslomaa jatkettiin. Lääkäreitä oli paikalla kaksi. Kuulema ne kaikki follikkelit vain puhkeavat omaan tahtiinsa, rakastelu sallittua...

Yhteistyössä