Hakutulokset

1. N

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Mulla tuommoinen pinkki vuoto oli merkki kiinnittymisestä. Ja nimenomaa pinkki :D. Sitä tuli päivän ja sitä ihmettelin, saattoi muistaakseni olla vähän pientä kipuakin alavatsalla. En siis silloin olettanut olevani raskaana, mutta myöhemmin se selvisi, että juuri kiinnittymisestä se johtui...
  2. N

Minulla oli tarkoitus, kun kerroin oman kokemukseni tuosta testistä, niin vain se, että tosiaan otetaan huomioon myös se värikertymän mahdollisuus. Kun ainakin minusta tuntuisi aika kamalalta, jos tulisi paljon onnitteluja ja kaikki olisi varmoja plussasta, ja itsekkin jo iloitsisin, jos...
  3. N

H&M:n paketti ollut matkalla jo 5 arkipäivää, vaikka ilmoitettiin että 4.

Kyllä siellä nykyään kestää. Olen ottanut paketit nykyään postiin, niin niihin tulee se seurantakoodi. Siitä, että ilmoitus tulee, että paketti on lähetetty menee n.4päivää, että se kirjautuu postin seurantaan. En sitten tiedä lähettävätkö paketit tosiaan jostain ulkomailta, vai mikä on tuo...
  4. N

Olen pitkään tätä ketjua seurannut ja pakko oli kommentoida tuota sunflowerin plussaa. Minä sain tuolla samalla testillä kerran juuri tuollaisen samanlaisen viivan. Tuossa P12 isonnuksessa näkyy, ettei ole tarkkarajainen, niinkuin se viereinen testi, ja tosiaan viiva on sen oikean...

Yhteistyössä