Hakutulokset

1. J

Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

jadeka.....................kp 2/28................yk 3...........ya 11/12......1. en oo joulutohinoissani ehtinyt päivittää:) päätin tilata ovistestejä kun oon vähän uusi näissä asioissa niin mitä testiä suosittelette ja ootteko tilanneet jostain netistä vai ihan kaupasta?? Entä nuo...
  2. J

Onnea kaikille plussanneille, ihanat joululahjat teille :) Itellä ei oo nyt ollut mitään oireita, toisin kun viime kierrossa kehittelin ittelleni vaikka mitkä raskausoireet. Nyt ei oo vain kerennyt, pupuilut tuli ajoitettua aika hyvin joten toivoahan on aina. Pitää nyt vaan ootella maltilla...
  3. J

Onnea plussanneille. Ihanaa! :) Nyt olis otolliset päivät käsillä ja halut on sen mukaiset, öisinkin pelkkiä seksiunia, joskin välillä aika huvittavia :D Kyllä nyt hormonit hyrrää. Hahhaa. Tsemppiä kaikille!
  4. J

Olen pitänyt hetken hiljaiseloa kun nilkka venähti ja tietokone pimahti :D nyt on appiukon läppäri lainassa. Mies reissussa koko viikonlopun mutta kun tulee sunnuntaina voi taas alkaa kunnon tahtiin peittoa heiluttamaan. :)
  5. J

Itse olen sairaslomalla vielä niin on ollut aikaa päivisin lukea kaikenmaailman raskautumisopuksia netissä ja olenkin nyt aika asiantuntija omasta mielestäni ;) Todellista käytännön harjoitusta joutuu nyt odottelemaan parisen viikkoa, mutta pohjatiedot on nyt paremmat. On tämä aikamoista...
  6. J

kp1/28 yrityskerta 2. ya 11/12 1. laps Sieltähän ne tupsahti. Venähti kierto vähän pitkäksi.. Ei muuta kuin täyttä höyryä etiäpäin!! Tässä kuussa enemmän oviksen bongailua ja pupuilua. ;) Se onkin välillä haastavaa koska olen tällainen on/off ihminen eikä pysty silloin jos ei huvita oli...
  7. J

Onnea Epa_88!!! :) Ihania uutisia! Itellä on ollut vähän rusehtavaa vuotoa tänään ja mahaa juilinut koko päivän, uskon että huomenna tärähtää menkat kunnolla päälle mutta oottelen vielä ennenkuin päivittelen mitään. :)
  8. J

Huhhuh. Mahassa menkkamaisesti juilii mutta eip oo vielä mitään näkynyt. Tosiaan yhden negan oon testannut ja on sellanen fiilis et ei vielä. Mut täähän olikin vasta eka virallinen yrityskierto;) Mut yhdessä vaiheessa olin ihan varma jo että olen raskaana silittelin illalla sängyssä mahaani...
  9. J

Kyllä uudessa sängyssä viihtyy ;) Itelläkin on aina merkitystä että sängyssä on kivat lakanat ja se on siisti. On sitä toki joskus tullut pöllyytettyä lakanat rutussakin :D Itellä oli tässä viikko sitten niitä kuviteltuja raskausoireita kuten mahan nippailuja ja rintojen kipua ja huono...
  10. J

Onnea työpaikasta Stacy_84 :) Itelläni vieläkin turvottaa ja väsyttää ja äh. Maha on kuin ilmapallo ollut jo viikon. Uskon että asia liittyy tuleviin kuukautisiin. Mutta tietysti mieli tekee tepposia ja silleen.. :P Ei kait se nyt heti tärppää.
  11. J

Terve vaan kaikille ja onnea plussanneille :) Nyt kun on yritys aloitettu niin on heti muka raskaus/muut oireet iskeneet päälle ;P Mahaa turvottaa ja itkettää ja kaikenmaailman eritteitä seurataan :D Ja aloin miehen kanssa keskustelemaan että voisi oikein toden teolla alkaa vauvaa...
  12. J

Hei. Haluaisin liittyä joukkoonne:) Ekaa kertaa kirjoittelen nettiin vauvakuumeilustani. Meillä on ollut vauvalla lupa tulla jo muutaman kuukauden ajan(hormonaalisen ehkäisyn olen lopettanut jo vuosi sitten) mutta tosissamme emme ole yritystä aloittaneet, ennenkuin nyt pikkuhiljaa. Olen...

Yhteistyössä